اعلام نتایج نخستین دوره تخصیص خودرو در سامانه یکپارچه

برای ایجاد شفافیت و امکان عرضه تعداد قابل‌توجه خودروهای تولید داخل، فرآیند ثبت‌نام از متقاضیان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از 27 اردیبهشت‌ماه تا 3 خردادماه امسال انجام شد و 4 میلیون و 175 هزار و 532 نفر در سامانه یادشده ثبت‌نام کردند.

به گزارش تحریریه، به نقل از سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، در این مرحله از برنامه عرضه خودرو توسط شرکت‌های تولیدکننده داخلی، تعداد 176 هزار و 911 دستگاه در برنامه‌های مختلف فروش توسط خودروسازان عرضه شد و در تاریخ 9 خردادماه با حضور دستگاه‌های نظارتی مراسم تخصیص خودرو به متقاضیان انجام شد که نتایج اسامی برندگان از طریق سامانه ثبت‌نام متقاضیان به نشانی Sale.iranecar.com از ساعت 14 روز چهارشنبه 11 خردادماه در دسترس عموم قرار گرفت.

شیوه پرداخت هزینه‌های مرتبط با خرید هر خودرو نیز از طریق درگاه الکترونیکی شرکت مربوط انجام می‌شود که در این مرحله تمامی واجدان شرایط از تاریخ 12 خردادماه به مدت سه روز کاری تا پایان ساعت 24 روز سه شنبه 17 خردادماه مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجوه اقدام کنند.

لازم به یادآوری است فرآیند یادشده به‌منظور ثبت‌نام، قرعه‌کشی و اعلام اسامی افراد باهدف صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و راستی آزمایی‌های ثبت‌نام کنندگان انجام‌شده است.

پایان/

۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
کد خبر: 19487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =