توکن امیر تتلو بی‌پشتوانه و پر ریسک است؛ روی آن سرمایه‌گذاری نکنید

انجمن بلاک‌چین در بیانیه‌ای اعلام کرد: اکنون شاهد انتشار توکنی با نام TNT بدون هیچ پشتوانه علمی و حتی سپیدنامه مشخص با همکاری افرادی با سابقه غیرشفاف با همکاری یک خواننده هستیم که به‌شدت ریسک دارد و بهتر است با هیچ دلیل و عنوانی در این پروژه وارد نشوید و سرمایه‌گذاری نکنید.

به گزارش تحریریه، انجمن بلاک‌چین در بیانیه‌ای اعلام کرد: اکنون شاهد انتشار توکنی با نام TNT بدون هیچ پشتوانه علمی و حتی سپیدنامه مشخص با همکاری افرادی با سابقه غیرشفاف با همکاری یک خواننده هستیم که به‌شدت ریسک دارد و بهتر است با هیچ دلیل و عنوانی در این پروژه وارد نشوید و سرمایه‌گذاری نکنید.

 انجمن بلاک‌چین ایران با انتشار بیانیه‌ای درباره توکنی به نام «TNT» که با همکاری امیرحسین مقصودلو مشهور به امیر تتلو معرفی شده، هشدار داد و از فعالان این حوزه خواست از سرمایه‌گذاری روی این پروژه خودداری کنند چرا که این توکن به دلیل نداشتن هیچ پشتوانه علمی و سپیدنامه چیزی شبیه یک کلاهبرداری است.

در این اطلاعیه آمده است که موضوعات مرتبط با بلاک‌چین و دارایی‌های دیجیتال (رمزارزها) ابعاد گوناگونی دارد و هر کوین یا توکن می‌تواند نمایانگر یک خدمت یا ارزش یا دارایی سنتی باشد. همگی این کارکردها به همراه تیم و جامعه توسعه‌دهنده، خدمات و شبکه مرتبط ارزش یک دارایی مبتنی بر فناوری بلاک‌چین را تعیین می‌کند و قبل از انتشار در متنی به اسم سپیدنامه یا همان وایت پیپر (White Paper) اعلام می‌شود و هر پروژه را می‌توان از لحاظ فنی و اقتصادی بررسی نمود و انتشار هر کوین یا توکن بر روی یک بلاک‌چین کار بسیار ساده و کم هزینه‌ای قلمداد می‌شود.

بر اساس این اعلامیه، اکنون شاهد انتشار توکنی با نام TNT بدون هیچ پشتوانه علمی و حتی سپیدنامه مشخص با همکاری افرادی با سابقه غیرشفاف با همکاری خواننده معروف امیرحسین مقصودلو (تتلو) هستیم که به‌شدت ریسک دارد و بهتر است با هیچ دلیل و عنوانی به این پروژه وارد نشوید.

بارها هشدار داده شده است که هرگونه وعده پرداخت سود ثابت یا قول دادن برای رشد قیمتی یک دارایی دیجیتال از مهم‌ترین نشانه‌های ناسالم بودن و نزدیک بودن خطر کلاهبرداری و بی‌ارزش شدن سرمایه مردم است که این‌گونه وعده‌ها در این پروژه نیز مشاهده شده است.

انجمن با توجه به درخواست کاربران، این پروژه را بررسی و در رسته بسیار پر ریسک قرار می‌دهد. عواقب هرگونه تبلیغ یا معرفی پروژه‌های پر ریسک توسط چهره‌های معروف که مخاطبین زیادی هم دارند متوجه شخص تبلیغ‌کننده نیز است.

هشدار انجمن بلاکچین ایران در مورد کلاهبرداری بودن توکن تتلو

پایان/

۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
کد خبر: 19777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رضایی US ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      0 0
      چه مملکت فشل و بدبختی داریم، انجمن بلاچین داره!! یک مال قرری و حرام و بی ارزش انجمن داره می گه این یکی بدون پشتوانست اون یکی نه!!! تنها کریپتوی با پشتوانه یوآن دیجیتال هست که هنوز هم نیومده.