اختصاص ۶۰ هزار میلیارد تومان برای تسهیلات تبصره ۱۶

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: برای تسهیلات تبصره ۱۶ که با مدیریت ستاد برنامه ریزی و توسعه استان ها پرداخت می شود حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش تحریریه، احسان خاندوزی روز پنجشنبه پس از دیدار با استاندار ایلام اظهار داشت: آیین نامه تسهیلات تبصره ۱۶ که بخشی از آن شامل تسهیلات خرد نظیر ازدواج و غیره و از سوی نهادهای حمایتی نظیر بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد شهید پرداخت می شود و بخش دیگری تسهیلاتی با مدیریت ستاد برنامه ریزی و توسعه استان است، ابلاغ شد.

وی افزود: امروز نیز آیین نامه اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ که تسهیلات اشتغال زایی استان هاست به صورت نهایی ابلاغ و تاکید شد دستگاه ها و بانک های عامل به رده های پایین خود ابلاغ کنند.

وزیر امور  اقتصادی و دارایی ادامه داد: با این اقدامات برنامه داریم از طریق تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ زمینه رشد اعتبارات را برای حوزه اشتغال استان ها فراهم کنیم.

خاندوزی در خصوص بازگشت مالیات به استان ها تاکید کرد: با پیگیری انجام شده و در راستای تاکیدات رییس جمهور و حرکت در راستای عدالت منطقه ای و توزیع پایدار درآمدها و توجه ویژه به مناطق محروم کشور، از اواخر سال گذشته در سازمان امور مالیاتی شرکت هایی که درآمد مالیاتی آنان در استان دیگری و در مرکز وصول می شود را شناسایی و مقرر شد امسال درآمد های مالیاتی به استان های مادر بازگردد که مصادق بارز شرکت های حوزه نفت و گاز ایلام است.

پایان/

۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
کد خبر: 20423

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =