بازی جدید حسن روحانی با روح و روان مردم

حسن روجانی در جمع کابینه خود که خبر آنرا علنی کرد به تکرار ادعاهایی پرداخت که در 8 سال گذشته روج و روان مردم را خراشیده است، و گفت: گرفتار مصوبه هسته‌ای مجلس شدیم والّا تحریم‌ها در اسفند ۹۹ تمام می شد. دولت را با "میلیون ها دلار" گرفتیم، با "میلیاردها دلار" تحویل دادیم.

به گزارش تحریریه، حسن روجانی در جمع کابینه خود که خبر آنرا علنی کرد به تکرار ادعاهایی پرداخت که در 8 سال گذشته روج و روان مردم را خراشیده است، و گفت: گرفتار مصوبه هسته‌ای مجلس شدیم والّا تحریم‌ها در اسفند ۹۹ تمام می شد. دولت را با "میلیون ها دلار" گرفتیم، با "میلیاردها دلار" تحویل دادیم.

عدم بازخواست از حسن روحانی و بدون هزینه بودن لاف زنی و طرح ادعاهای گزاف باعث شده است تا ابایی از گفتن مطالب خلاف واقع و بدون سند نداشته باشد.

عطا بهرامی در همین زمینه نکاتی را مطرح کرده است.

برای مشاهده فیلم با کیفیت بالا در کانال یوتیوب سایت از VPN استفاده کنید.

برای مشاهده فیلم با کیفیت بالا در کانال یوتیوب سایت از VPN استفاده کنید.

پایان/

۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
کد خبر: 20544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 5
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناصر IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      0 1
      لاف نزده رییس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد دولت رییسی سخنان روحانی رو تایید کردن پس شما جوش الکی نزن و اخبار نادرست به خورد عوام نده
      • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
        1 0
        شما که جزو خواص هستید و دانا به آمار صحیح، لطفاً بفرمایید که در شرایطی که امکان فروش نفت طبق گفته جهانگیری بسیار کم بود و دلار چهار هزار و دویستی به کالاهای اساسی اختصاص داده می شد و یک بار دلار تا سی و سه هزار تومان پرواز کرد، چطور چنین حجمی از ذخایر اسکناس در بانک مرکزی موجود بوده؟! چه چیز را باور کنیم؟ قسم حضرت عباس یا سایر مسائل؟!
    • IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      0 1
      دولت شما نمی تونه یارانه مردم را مدیریت کنه می تونه اقتصاد کشور را درست کنه الکی شما با روح روان مرذم بازی می کنید من یک بازنشسته وبیمار دیابتی در دهک دهم قرار گرفتم وزیران نمایندکان استانداران یارانه می کیرند
      • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
        1 0
        اینها که گفتید، درست و قبول؛ اما یعنی در دوره روحانی، همه چیز سر جای خودش بود و وضعیت خوب بود؟! آیا زمان روحانی همه چیز آروم بود و همه ما خوشبخت بودیم؟! یارانه چهل و پنج هزار تومانی که در چند سال اخیر بی ارزش شد و یارانه بنزینی که پس از گرانی صبح جمعه به مردم دادند، مصداق مدیریت یارانه بود؟!
    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      1 0
      در این گزارش، موضوع نسبت مقدار ارزش اسکناس دلار به کل حجم پول در گردش واحد پول دلار مورد اشاره قرار گرفت و مقدار کل حجم پول، حدود شش تا هفت تریلیون دلار و مقدار اسکناس، حدود دویست میلیارد دلار و معادل سه درصد کل حجم پول بیان شد؛ خواهشمند است مطلب را روشن کنید، چون آمارهای دیگری در منابع مختلف به دست می آید. سه درصد شش تریلیون دلار، 180000000000 است و درباره درصد اسکناس به کل صورت های پولی، درصدهای مختلفی در منابع مختلف در زمان های مختلف ذکر شده است. یکی از منابع که مربوط به حدود چهار سال پیش بود، این درصد را یازده درصد عنوان نموده است.