حمایت رسانه معروف اصلاح طلب از محمد مخبر در برابر نماینده انقلابی مجلس!

حمایت رسانه اصلاح طلب از محمد مخبر دزفولی در برابر نماینده انقلابی مجلس باعث می شود تا طرفداران دولت دکتر رئیسی در درخواست برای تغییرات اساسی در کابینه مصمم تر شوند.

به گزارش تحریریه، جواد کریمی قدوسی عضو نماینده انقلابی مجلس و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توئیتی نوشت: رییس جمهور محترم تاکید دارم بنابر مشاهدات عمومی جناب مخبر از توانایی لازم برای این جایگاه برخوردار نیست؛ ایشان برای حفظ فردایش هزینه می کند و از قدرت مدیریت راهبردی تهی دست است و توانایی اقناع جامعه را ندارد. ماندن ایشان برای یک ساعت هم ضرر است.

این توئیت نماینده صریح مجلس بازخورد گسترده ای در رسانه ها پیدا کرد و ازجمله در اعتمادآنلاین، اما جالب اینکه ظاهرا بین اعتمادآنلاین با مدیرمسئولی الیاس حضرتی چهره معروف و اصلاح طلب ادوار مجلس و محمد مخبر دزفولی معاون اول رئیس جمهور و رئیس سابق! ستاد اجرایی فرمان امام روابط خاصی وجود دارد، چرا؟ کافی است تا در گوگل عبارت توئیت کریمی قدوسی درباره مخبر را جستجو کنید. 

اگر در گوگل عبارت توئیت کریمی قدوسی درباره مخبر را سرچ کنید، با صفحه تعلیق شده اعتمادآنلاین مواجه می شوید که دو معنای همزمان را در خود نهفته دارد. 

نخست، اثبات روابط خاص مخبر و حضرتی؛ که باعث شده است تا الیاس حضرتی خبر مربوط به معاون اول رئیس دولت سیزدهم را حذف کرده و تلاش کند کریمی قدوسی را ایزوله کند. 

دوم، توهین حضرتی و اعتمادآنلاین به مخاطبان این رسانه، با تعلیق خبر بدون اینکه درباره دلیل آن توضیحی داده باشند. زیرا یک سخت خبر است و تعلیق یک سخت خبر معنایی جز همسویی حضرتی و مخبر و تلاش توامان برای مقابله با کریمی قدوسی نماینده مجلس از طیف انقلابی ندارد. 

ظاهرا تیم رسانه ای محمد مخبر دزفولی روابط گسترده ای با رسانه های اصلاح طلب دارد، زیرا با بررسی اجمالی رسانه های طیف اصلاح طلبان می توان دریافت که به معاون اول دولت که فرمانده اقتصادی کابینه هم هست، کاری ندارند، اما از سیاست های اقتصادی دولت دکتر رئیسی بدون اینکه از مدیر مستقیم اقتصادی ان نام ببرند به شدت و بدون توجه کافی به اصل انصاف انتقاد می کنند. 

پایان/

۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 21044

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      2 0
      کریمی قدوسی ، قبلا هم به دروغ ری های زیادی علیه دکتر احمدی‌نژاد کرده بود ، کلا تعادل روحی نداره ، البته امیدوارم شما از محسن رضایی فاسد طرفداری نکنید .