نصب دوربین پلاک‌خوان در جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه زاهدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: به‌منظور اجرای طرح نظارت هوشمند در جایگاه‌های عرضه سوخت، نخستین جایگاه منطقه زاهدان به دوربین پلاک‌خوان مجهز شد.

به گزارش تحریریه، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: به‌منظور اجرای طرح نظارت هوشمند در جایگاه‌های عرضه سوخت، نخستین جایگاه منطقه زاهدان به دوربین پلاک‌خوان مجهز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران به نقل از  از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، ابراهیم پوریزدانی در این باره افزود: به‌منظور کنترل عرضه سوخت و مطابقت پلاک خودرو با کارت هوشمند سوخت، نخستین دوربین پلاک‌خوان در جایگاه «هامون زاهدان» نصب و به‌زودی در دیگر جایگاه‌های منطقه نیز آغاز خواهد شد.

وی تأکید کرد: با توجه به مصوبه شورای تأمین استان و کارگروه پیشگیری و مقابله با عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی، نصب دوربین پلاک‌خوان در جایگاه‌های سوخت الزامی شد و مالکان جایگاه‌ها ملزم به نصب دوربین در جایگاه‌ها شدند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان تأکید کرد: در صورت استقرار سامانه دوربین پلاک‌خوان در جایگاه‌های منطقه، کنترل و نظارت هوشمند و الکترونیک در مجاری عرضه انجام خواهد شد و وضع سوخت‌گیری خودروها تحت کنترل و نظارت بیشتر قرار خواهد گرفت و نیاز کمتری به نظارت فیزیکی است.

پوریزدانی با تأکید بر اینکه کارت هوشمند هر خودرو متعلق به همان خودرو مشخص است و واگذاری آن به دیگران تخلف به شمار می‌آید، از مالکان خودروها خواست از واگذاری کارت سوخت خود به دیگران اجتناب کنند.

پایان/

۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 20626

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =