نرخ بلیط اربعین تغییر خواهد کرد

رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: نرخ پروازهای رفت و برگشت به نجف ۶ میلیون تومان است، اما نرخ پروازهای یک طرفه با توجه به یک سر خالی بودن ممکن است متفاوت باشد که در حال برنامه ریزی برای آن هستیم.

به گزارش تحریریه، آقای محمدی بخش گفت: قیمتی که برای پروازهای رفت و برگشت مسافران اربعین پیش بینی شده 6 میلیون تومان است؛ اما با توجه به آنکه در روزهایی منتهی به اربعین و ایام برگشت تمامی پروازهای نجف "یک سر خالی" است برای این موضوع تمهیداتی در نظر گرفته شده است.

به گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشور؛ فرودگاه نجف به ازای هر مسافر 2 میلیون و 500 هزار تومان دریافت می کند که دریافت این هزینه ثابتی است و ما باید متناسب با این هزینه تمهیدات لازم را در نظر بگیریم.

او می‌گوید: با توجه به درجه حرارت در پروازهای این ایام نیاز به سوختگیری است؛ این در حالی است که سوخت در فرودگاه نجف یکی از گران‌ترین سوخت هاست. قیمت هر لیتر سوخت در این فرودگاه ۱.۷ دلار (۴۵ هزار تومان) است. وزارت خارجه و دستگاه‌های دیپلماسی در حال رایزنی با فرودگاه نجف هستند که البته تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده اند.

آقای رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی درباره بلیت اربعین اعلام کرده است که به هیچ عنوان فروش بلیت به صورت چارتری وجود نداشته و انجام چنین فروشی تخلف است.

منبع: YJC

پایان/

۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
کد خبر: 21103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =