زمزمه تغییر معاون وزیر راه و شهرسازی جدی شد| مشاور سابق نیکزاد معاون مسکن و ساختمان می‌شود؟

در حالی قرار است امروز نشست خبری با حضور 4 معاون بخش مسکن وزیر راه و شهرسازی برگزار شود که گفته می‌شود معاون مسکن و ساختمان وزیر به‌زودی تغییر خواهد کرد.

به گزارش تحریریه، قرار است در آستانه هفته دولت نشست خبری 4 معاون بخش مسکن وزیر راه و شهرسازی امروز در ساختمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شود. بر این اساس معاون مسکن و ساختمان وزیر راه، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در حضور رسانه‌ها به تشریح اقدامات و برنامه‌های خود طی یکسال اخیر می‌پردازند.

احتمالا محور این نشست نهضت ملی مسکن و آخرین روند این طرح است که قرار است همزمان با هفته دولت 100 هزار واحد آن افتتاح شود. واحدهایی که البته به‌نظر نمی‌رسد واقعا برای طرح نهضت ملی مسکن باشند.

فارغ از موضوع این نشست خبرها حاکی از آن است که یکی از معاون وزیر راه و شهرسازی که مدیر منصوب دولت روحانی سرانجام پس از انتقادات فراوان به عملکردش از وزارت راه و شهرسازی رفتنی شده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که هادی عباسی یکی از مشاوران سابق علی نیکزاد وزیر اسبق راه و شهرسازی جایگزین محمود محمودزاده در معاونت مسکن و ساختمان می‌شود.

محمودزاده طی یکسال اخیر با انتقادات فراوانی از سوی نمایندگان مجلس مواجه بوده است. هفته گذشته رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که حدود 8 ماه است که قانون جهش تولید و عرضه مسکن ابلاغ شده است، گفته بود: اما در اجرا دوستان ما دچار مشکل شده‌اند. ساخت 4 میلیون مسکن یک مگاپروژه است، در مسکن مهر ما 2 میلیون واحد مسکونی را ساختیم. برای مسکن مهر 50 هزار میلیارد تومان منابع بانک مرکزی هزینه شد، امروز می‌خواهیم 4 میلیون مسکن بسازیم.

حمدرضا رضایی کوچی با بیان این‌که با وجود قانون مترقی تولید مسکن اما در بدنه شاهد عدم اجرا هستیم، افزود: متاسفانه اراده اجرا وجود ندارد. وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان برنامه و بودجه تغییر کرده‌اند. رئیس بانک مرکزی نیز تغییر کرده است. در وزارت راه و شهرسازی نیز یک معاون داریم که در آستانه تغییر است و چندین بار به وزیر راه و شهرسازی گفته‌ام این بخش را سروسامان بدهد.

پایان/

۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
کد خبر: 21212

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =