پرداخت آنلاین حق‌بیمه کارگران ساختمانی

مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: با هدف افزایش سطح رضایت‌مندی و تکریم بیمه‌شدگان کارگر ساختمانی و با استفاده از دستاوردهای دانش فناوری اطلاعات، امکان محاسبه و پرداخت حق‌بیمه کارگران ساختمانی در سامانه غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی es.tamin.ir به­ صورت برخط فراهم شده است.

به گزارش تحریریه، محمد محمدی مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تأمین‌اجتماعی، اظهار داشت: این ظرفیت با توجه به طراحی و پیاده‌سازی سیستم جامع متمرکز کارگران ساختمانی که کلیه فعالیتهای مرتبط با امور پذیرش، استعلام، بازرسی، پرداخت حق بیمه و تولید سابقه را به طور متمرکز پوشش میدهد، فراهم شده و موجب تسهیل در پرداخت حق بیمه کارگران ساختمانی خواهد شد.

محمدی ادامه داد: کارگران ساختمانی تحت پوشش بیمه تأمین‌اجتماعی میتوانند در صورت داشتن کارت مهارت فنی معتبر و تائید اشتغال در کارهای ساختمانی، با مراجعه به درگاه اینترنتی سازمان تأمین‌اجتماعی و از طریق منوی «بیمه‌شدگان - کارگران ساختمانی - پرداخت حق بیمه» نسبت به پرداخت حق بیمه ماه جاری، ماه قبل و سه ماه آینده اقدام کنند.

وی افزود: کارگران ساختمانی برای پرداخت برخط حق‌بیمه میبایست ابتدا نسبت به ثبت‌نام و ایجاد حساب کاربری در سامانه غیرحضوری سازمان تامین‌اجتماعی مطابق راهنمای موجود در سایت رسمی سازمان به نشانی www.tamin.ir اقدام نمایند. لازم به ذکر است تنها شرایط ایجاد حساب کاربری در سامانه es.tamin.ir داشتن سیم‌کارت همراه به نام شخص بیمه‌شده است.

پایان/

۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
کد خبر: 21560

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =