افزایش سقف برداشت وجه نقد به صورت بین بانکی (شتابی) برای زوار اربعین حسینی

بانک مرکزی در بخشنامه ای به بانکها تاکید کرد به منظور ارائه خدمات بهتر به زوار اربعین حسینی، امکان برداشت وجه نقد تا سقف 5 میلیون ریال به صورت بین بانکی (شتابی) در خودپردازهای خود را در استان‌های ایلام، خوزستان، کرمانشاه و نقاط مرزی چزابه، شلمچه، مهران فراهم کنند.

به گزارش تحریریه، در این بخشنامه آمده است، پیرو بخشنامه های پیشین با موضوع افزایش سقف برداشت وجه نقد از دستگاه‌های خودپرداز تا مبلغ ۵ میلیون ریال در استان‌های ایلام، خوزستان، کرمانشاه و نقاط مرزی چزابه، شلمچه، مهران و خسروی تا تاریخ 1401/7/5 به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به زائرین محترم، ضروری است تمهیدات لازم در سوئیچ کارت بانک ها و موسسات اعتباری به گونه ای اندیشیده شود که امکان ارائه خدمت «برداشت وجه نقد» برای دارندگان کارت سایر بانک ها و موسسات اعتباری در خودپرداز های بانک ها تا سقف مبلغ ۵ میلیون ریال به صورت بین بانکی (شتابی) در مناطق مذکور فراهم شود.

لازم به ذکر است کارمزد های مرتبط با خدمت «برداشت وجه نقد» در استان‌های مذکور تغییری نخواهد داشت و تا سقف ۲ میلیون ریال محاسبه می گردد. ضمناً در راستای تامین اسکناس مورد نیاز در مناطق فوق بانک‌ها و موسسات اعتباری موظفند ضمن افزایش نوبت‌های پول‌گذاری در دستگاه‌های خودپرداز از افزایش مبلغ تراکنش وجه نقد در خودپرداز سایر استان ها خودداری به عمل آورند.

ضروری است بانک‌ها و موسسات اعتباری در اسرع وقت نسبت به ارائه خدمت اشاره شده به زائران محترم اقدام نموده و بر حسن اجرای موارد فوق نظارت لازم را به عمل آورند.

پایان/

۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 21638

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =