به وزارت راه، مسکن و شهرسازی واژه شرمندگی را اضافه کنید

مهدی نثاری در یادداشتی به مشکلات و نارسایی های مدیریتی در وزارت راه و شهرسازی در ایام اربعین پرداخته است.

وقتی از دوماه قبل جلسات ستاد اربعین برای تسهیل سفر زائران اباعبدالله الحسین برگزار می‌شد امیدوار بودیم مشکلاتی که در دهه اخیر بود به یُمن حضور دولت انقلابی و دوستدار ائمه وعاشقان اهل بیت نداریم یابه حداقل رسیده.

ولی افسوس علیرغم تاکیدات ریاست محترم جمهور و برگزاری جلسات مکرر و پیگیریهای مخالف نتیجه که نداشت هیچ بلکه باعث سردرگمی زائران بین ادارات گذرنامه، بانک‌ها، صرافیها، و شرکتهای هواپیمایی و پایانه های مسافربری شده است، بطوریکه هیچیک از مشکلات فعلی در سالهای قبل نبود و مردم راحتر و اررانتر به زیارتشان رسیدند!

بعد از گذشت یک ماه و نیم سردرگمی مردم و شنیدن جواب سربالای بانکها و سلیقه ای برخورد کردن که (حتما باید از هر بانکی خرید ارز داشته باشی باید کارت شتاب همان بانک را داشته باشی) و...مبین ناهماهنگی، بی تدبیری، نداشتن تجربه و احتمالا شیطنت اصلاح طلبانی که هنوز سکانهای مدیریت را محکم گرفتند، جای تاسف است مدیرعامل بانک مرکزی بعد از این بی تدبیری و زمان از دست رفته تازه فهمیدند که ۵ بانک و تعدادی صراف پاسخگو نیست و باید تعداد بانک‌ها را افزایش داد.

جناب آقای رئیسی دریابید همه سرکاریم تا این قوم اصلاح طلب هست همه کارها یا انجام نمی‌شود یا بد انجام می شود. تا کی می خواهید روی فرمایشاتتان بایستید و با مسببین وضع فعلی و نابسامانی فعلی برخورد نکنید.

یک هفته از اعلام قیمت جدید اتوبوس‌های مسافربری گذشته، ۴ روز است هر روز برای خرید بلیط با سایتها و پایانه مراجعه می کنم و دست از پا درازتر بر می گردیم منزل. نتیجه اینهمه جلسات این بود؟!

علیرغم اعلام قیمت بلیط هواپیما و کنترلهای لازم ولی بسیاری از متقاضیان خرید بلیط عطایش رابه لقایش بخشیدند و فحش و ناسزا بود که در صفوف خرید بلیط هواپیما و اتوبوس نثار مسئولین بی کفایت وزارت مسکن و شرمندگی بانک مرکزی و.. می شد.

اقای وزیر کار کردن بلد نیستید، استعفاء دادن هم بلد نسیتید؟ وقتی وزیر مربوطه هنوز خواب وزارت... را میبیند. و در مجموعه‌ خود حواشی زیادی وجود دارد، که با بازداشت بازرس ویژه و مشاور وزیر سوءاستفاده نزدیکان و اطرافیان قوت گرفته و باعث آبروی دولت و ریاست محترم جمهور شده. توقع بهتر از این نیست.

آقای وزیر مسکن، مجلس محترم منتظره فاجعه و سوءاستفاده و نارضایتی زائرانی که در برگشت از کربلای معلا با مشکلات عدیده روبرو می شوند و سرگردان در مرزهای کشور اذیت می‌شوند باشید. (سالی که نکوست ازبهارش پیداست).

والسلام

پایان/

۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 21588

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 5
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 1
    • مجید IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      3 1
      واقعا که ، رو که نیست ، البته سنگ پا پیش شما از مدتها پیش لنگ انداخته ، هیچ کاری بلد نیستین جز انداختن تقصیر گردن این و اون ، نرم افزار خجالت کشیدن هم که در مغز شما نصب نشده
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      3 1
      این دیگه چه صیغه ای است که گفته میشه کار اصلاح طلب ها است اطلاح طلب یا هر زهر ماری که هستن حال که مدیریت دست شما است تمام مدیران زهر مار که عوض کردید تمام مجلس که کمپلت در اختیار دارید پس چه مرگتان است که مشکلات مملکت را حل نمیکنید بابا زن و بچه مردم تو یک کشور خارجی چه کنن؟
      • فرامرز IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
        0 0
        من در یکی از استان های غربی زندگی می کنم و هنوز تعداد زیادی از این جماعت سر کار هستند. ضمناً در برخی بخش های دولت، از جمله در سازمان برنامه و بودجه، هنوز تعدادی اصلاح طلب در سطوح بالا پابرچا هستند.
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      1 0
      در صحبتتان فرمودید هیچ کدام از مشکلات مربوط اربعین در سالهای گذشته نبود درست فرمودید
    • حمید IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      0 0
      (احتمالا شیطنت اصلاح طلبانی که هنوز سکانهای مدیریت را محکم گرفتند) خجالت نمی کشید پیش پا افتاده ترین کارهایتان را که نمی توانید انجام دهید به اصلاح طلبان نسبت می دهید؟ راحت تر می گفتید اینها توطئه استکبار جهانی است. بی عرضه های کارنابلد