نظرات متناقض نماینده سرشناس مجلس درباره اقامت فرزندان مسئولان در خارج از کشور

سردار کوثری در واکنش به ماجرای پیرامون پسر انسیه خزعلی در اظهاراتی عجیب گفت: برخی الکی این قضیه را بزرگ می‌کنند و در واقع به دنبال بزرگنمایی هستند. برخی دیگر هم خیال می‌کنند فقط فرزندان مسئولان به خارج از کشور مهاجرت می‌کنند، باید بگویم این یک تصور بسیار اشتباهی‌ست.

به گزارش تحریریه، سردار کوثری در واکنش به ماجرای پیرامون پسر انسیه خزعلی در اظهاراتی عجیب گفت: برخی الکی این قضیه را بزرگ می‌کنند و در واقع به دنبال بزرگنمایی هستند. برخی دیگر هم خیال می‌کنند فقط فرزندان مسئولان به خارج از کشور مهاجرت می‌کنند، باید بگویم این یک تصور بسیار اشتباهی‌ست. سردار کوثری می‌گوید: درست است که تعدادی از فرزندان مسئولان نیز به کشورهای دیگر مهاجرت کرده‌اند، اما باید بگویم که فرزندان بسیاری از مردم ایران که شغل پدران و مادرانشان آزاد است هم به کشورهای اروپایی و آمریکایی مهاجرت کرده‌اند و این فقط مختص به مسئولان نیست، بنابراین هر زمان که قانونی مبنی بر عدم مهاجرت فرزندان مسئولان به کشورهای دیگر مصوب شد، آن موقع ایراد وارد است. این را قانون مشخص می‌کند که چه چیزی درست است چه چیزی غلط؛ نه اینکه هر کسی هر چیزی دلش خواست بگوید.

نماینده تهران با بیان اینکه نباید به‌دلیل مهاجرت فرزندان مسئولان، آن‌ها را زیر سوال ببریم، گفته «یعنی چی که هر کسی اگر مسئولیتی پذیرفت بگوییم دیگر مهاجرت خانواده‌اش اشتباه و غلط است؟! برخی مواقع فرزندان مسئولان با موافقت پدر و مادرشان مهاجرت می‌کنند، برخی مواقع هم خودشان تصمیم به مهاجرت می‌گیرند! اینطور نباشد که به‌خاطر اینکه فرزند یک مسئولی برای کسب علم مهاجرت کرده باشد، بیاییم آن مسئول را زیر سوال ببریم و بگوییم که دیگر این فرد خلافکارترین آدم جهان است!»

برای مشاهده فیلم با کیفیت بالا در کانال یوتیوب سایت از VPN استفاده کنید.

برای مشاهده فیلم با کیفیت بالا در کانال یوتیوب سایت از VPN استفاده کنید.

پایان/

۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
کد خبر: 21734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
      0 0
      آقای محترم. ایشان شما مسئولان فیلتر می کنید فرزندانتان فیلتر شکن می فروشند. فیلتر شکن یعنی وارد شدن به سایتی مستهجن توسط یک نوجوان یا حتی یک بچه. این یک جنایت است و شما مدافع آن شده اید. مردم شده اند عنتر منتر شما که اینجا مرگ بر آمریکا بگویید و هزینه اش را مردم بدهند بعد فرزندتان در همان آمریکا عشق و حال کند و به ریش ما مردم ساده لو بخندند