تصاویر حضور مردم در راهپیمایی علیه اغتشاشگران

ملت ایران در پاسخ به هتک حرمت‌های اخیر یکپارچه در حمایت از نیروی انتظامی و شعائر دینی و انقلابی به پا خاستند.

به گزارش تحریریه، در پی هتک حرمت به قرآن و مقدسات اسلامی توسط آشوبگران در چند روز اخیر و به دنبال فراخوان هیئات مذهبی جهت تجمع و راهپیمایی در محکومیت این اقدام با نام اجتماع بزرگ امت رسول الله این مراسم در چند استان کشور برگزار شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ‌ای ضمن قدردانی از خویشتنداری ملت شریف ایران در شناخت به موقع توطئه اخیر دشمنان، از مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی، دعوت کرد در اجتماع امروز امت محمد (صل الله علیه وآبه وسلم)، که با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد شرکت و با سد بصیرت، بیداری و هوشمندی شکست عبرت آموز دیگری بر فهرست ناکامی‌های جبهه متحد ضدانقلاب و دشمنان ایران اسلامی بیافزاید.

اجتماع بزرگ مردم تهران در محکومیت آشوبگران

اجتماع بزرگ امت رسول الله(ص) در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر، همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

مردم تهران با سر دادن شعار «از فتنه گر بیزارم، کشورم را دوست دارم»،« ما لشکر امامیم، آماده قیامیم»، «کوه اراده هستیم، آمریکا را شکستیم»، «از پشه ها چه واهمه، ایران پر از حاج قاسمه»،« سلبریتی حیا کن، جوون ها رو رها کن»، «مرگ بر منافق» در این راهپیمایی حضور یافتند.

در حالی که دقایقی از آغاز این راهپیمایی می‌گذرد، مسیرهای منتهی به میدان انقلاب مملو از جمعیت است، مردم تهران با در دست داشتن پرچم ایران و با سر دادن شعارهایی در بیزاری از فتنه گران و حمایت از نیروی انتظامی در این راهپیمایی شرکت کردند.

مردم تهران با اهدای گل از نیروی انتظامی تشکر کردند

مردم تهران همچنین با در دست گرفتن قرآن، اهانت آشوبگران به قرآن کریم را به شدت محکوم کردند.

علاوه بر این مردم به صورت خودجوش با اهدای گل به سربازان و فرماندهان نیروی انتظامی که درصدد حفظ نظم و امنیت این مراسم بودند، از آنان تشکر کرده و شعار«نیروی انتظامی، تشکر ، تشکر» سردادند.

بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در تجمع بزرگ مردم تهران در محکومیت اغتشاشات اخیر در کشور حضور یافت.

راهپیمایان از چهار مسیر کارگر شمالی، کارگر جنوبی، خیابان آزادی و خیابان انقلاب در این مراسم حضور یافتند.این مسیرها پر از جمعیت است.

وداع با شهید «حسین تقی‌پور» در میدان انقلاب

دیشب «حسین تقی‌پور» از بسیجیان تهران بر اثر حمله آشوبگران دچار جراحت شدید شد و ساعاتی بعد در بیمارستان بقیه‌الله به شهادت رسید.

گزارش دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه تهران با خانواده شهید امنیت، حسین تقی پور در میدان انقلاب قرائت شد.

حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی نیز در میان راهپیمایان تهرانی حضور یافت.

خروش دیار علویان علیه آشوبگران/ «نه» قاطع مازندرانی‌ها به اغتشاش

بر این اساس تجمع پرشور و غیرقابل وصف مردم متدین و ولایتمدار مازندران زیر بارش باران در قالب امت رسول الله (ص) به دعوت سه هزار هیات مذهبی و قرآنی امروز یکشنبه در ۶۳ نقطه شهری این استان با هدف تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران و همچنین محکوم کردن هتک حرمت‌های صورت گرفته از سوی اغتشاشگران برگزار شد.

همچنین مردم در شهرهای مختلف مازندران از جمله میدان امام حسین (ع) مرکز استان در ساری با شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "ای رهبر آزاده ، مازندران آماده"، "طراح اغتشاشات آمریکاست آمریکاست"، "مسلمان به پا خیز آتش زدن پرچم کشورم را" و "مسلمان به پا خیز آتش زدن قرآن کریم را " گرد هم آمدند.

پاسخ ملت به آشوبگران؛ ایران به پا خاست

جمعی از علما و روحانیون رشت در اعتراض به حرمت‌شکنی اخیر تجمع کردند

علاوه بر این جمعی از علما و روحانیون رشت همزمان با سالروز رحلت جانگذار نبی مکرم اسلام محمد مصطفی (ص) و سبط اکبرش کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در محکومیت حرمت شکنی های اخیر به ساحت مقدسات و اعلام انزجار از این اقدامات تجمع کردند.

این تجمع اعتراضی در مسجد حجت الاسلام شفتی خیابان لاکانی برگزار شد و طی آن امام جمعه موقت رشت با محکومیت این اقدامات اظهار کرد: تجمعات و اعتراضات اخیر با برنامه ریزی از پیش تعیین شده بوده است.

پاسخ ملت به آشوبگران؛ ایران به پا خاست

راهپیمایی باشکوه قزوینی ها در محکومیت اهانت به مقدسات

همچنین اقشار مختلف مردم ولایتمدار قزوین امروز یکشنبه مصادف ۲۸ صفر سالروز رحلت رسول گرامی اسلام(ص) با برگزاری راهپیمایی و راه اندازی دسته جات عزاداری اهانت هنجارشکنان به مقدسات از جمله قران، مساجد و پرچم عزای سید الشهدا(ع) را محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع با اغتشاشگران شدند.

حاضرین در این مراسم در در حمایت از حجاب و عفاف شعار " یا فاطمه شعار ماست، حجاب افتخار ماست"،"ای خواهر مسلمان، زینت تو حجاب است" و همچنین در حمایت از تلاش های نیروی انتظامی و نیروهای مردمی بسیچ بابت برقراری نظم و امنیت و مقابله با هنجارشکنان شعار "نیروی انتظامی، تشکر تشکر"،"بسیجی دلاور، تشکر تشکر" سردادند.

پاسخ ملت به آشوبگران؛ ایران به پا خاست

امت رسول‌الله در بندرعباس، خشم و انزجار خود از آشوبگران را اعلام کردند

علاوه بر این هیات‌های عزاداری بندرعباس امروز یکشنبه در سالروز رحلت خاتم پیامبران و در راهپیمایی پرشور علیه اغتشاشگران و آشوبگرانی که در روزهای اخیر نسبت به آتش‌افروزی‌، تخریب اموال عمومی و توهین و هتاکی به مقدسات اقدام کرده بودند، خروشیدند تا پاسخ دندان‌شکنی برای بدخواهان ایران اسلامی باشد.

اهالی کرانه خلیج فارس، شیعه و سنی دست در دست هم با اعلام انزجار از اقدامات ساختارشکنانه بدخواهان، بر لزوم حفظ انسجام و اتحاد در جامعه برای مقابله با نقشه‌های فریبکارانه و سخیف دشمن، تاکید کردند.

عزاداران پیامبر اسلام (ص) امروز مسیر پارک دباغیان تا مسجد جامع بندرعباس را با فریادهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، مرگ بر اسراییل، مرگ بر فتنه‌گر، فتنه‌گرِ بی‌حیا دشمن مسلمین است و نیروی انتظامی حمایتت می‌کنیم»، طی کردند.

پاسخ ملت به آشوبگران؛ ایران به پا خاست

محکومیت "اغتشاش، آشوب و نفاق" در اجتماع بزرگ عزاداران نبوی شهر همدان

همچنین اجتماع بزرگ عزاداران نبوی با حضور استاندار، فرماندهان نظامی و انتطامی، مدیران اجرایی، نمایندگان و جمعی از مسوولان استان همدان‌ و خیل عظیم سوگواران پیامبر اعظم(ص) در میدان اصلی شهر همدان برگزار شد.

حاضران در این اجتماع عظیم دست نوشته هایی با مضمون قدردانی از تلاش های پلیس و همچنین محکومیت اقدامات آشوبگرانه و همچنین تصاویری از رهبر فرزانه انقلاب و سردار شهید قاسم سلیمانی در دست داشتند.

عزاداران رحلت پیامبر اعظم(ص) با سردادن شعارهایی علیه رژیم اشغالگر قدس، آمریکای جنایتکار، سران استکبار و منافقان، هرگونه اقدام در راستای ایجاد اختلاف و نفاق را محکوم کردند.

پاسخ ملت به آشوبگران؛ ایران به پا خاست

مردم اصفهان با تشییع پیکر شهدی تازه تفحص شده،آشوبهای اخیر را محکوم کردند

علاوه بر این، قافله عزاداری امت رسول‌الله (ص) همزمان با ۲۸ صفر رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) روز یکشنبه از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان برپا شد.

در این مراسم باشکوه جمع کثیری از مسوولان، هیاتهای مذهبی و مردم ولایتمدار و متدین شهر اصفهان شرکت کردند.شرکت کنندگان در این مراسم با سردادن شعارهایی اقدام اخیر هنجارشکنان و آشوبگران را محکوم کردند.در پایان این مراسم، پیکرشهید تازه تفحص شده "حبیب الله اعرابی" از شهدای دوران دفاع مقدس در کنار برادر شهیدش "حسینعلی اعرابی"در گلستان شهدا به خاک سپرده شد.

پاسخ ملت به آشوبگران؛ ایران به پا خاست

فریاد رسای شهروندان شیراز در بیزاری از اغتشاش و آشوب

همچنین شهروندان شیراز روز یکشنبه به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از چهار راه پیروزی شیراز آغاز شد و به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ادامه یافت ، شهروندان با شعارهای «ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است»، «مرگ بر منافق»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مزدور آمریکایی به جنگ دین آمده» و حیدر حیدر در مسیر خیابان پیروزی شیراز به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) راهپیمایی و تظاهرات کردند.

راهپیمایی مردمی شهروندان شیراز در محکومیت اقدامات اخیر عناصر آشوب‌طلب و ناامن کنندگان فضای جامعه در حالی برگزار شد که شیراز میزبان پیکر مطهری چندی از شهدای دفاع مقدس و شهید امنیت است که بر دوش شهروندان تشییع می شود.

پاسخ ملت به آشوبگران؛ ایران به پا خاست

عزاداران قمی هتک حرمت مقدسات را محکوم کردند

علاوه بر این جمع کثیری از مردم مومن و انقلابی قم روز یکشنبه همزمان با سالروز رحلت حضرت محمد(ص) و شهادت سبط اکبرش امام حسن مجتبی(ع) با برپایی اجتماع بزرگ اُمت رسول‌الله، هتک حرمت‌های صورت گرفته در اغتشاش‌های اخیر علیه قرآن کریم و مقدسات اسلامی را محکوم نمودند.

سوگواران شرکت کننده در این آیین، با تجمع در شبستان امام (ره) حرم حضرت معصومه (س) و قرائت زیارت رسول‌الله به طرف حسینیه امام (ره) دفتر رهبر معظم انقلاب در قم حرکت کردند.

مردم عزادار حاضر در این آیین در حالی که بر سر و سینه می‌زدند، با شعارهای الله اکبر، لبیک یا حسین، لبیک یا خامنه‌ای و هیهات من‌الذله با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمانی دوباره بستند.«مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق، مرگ بر آل سعود ملعون و مرگ بر سلبریتی خائن» نیز از دیگر شعارهای حاضران در این مراسم عزاداری بود.

پاسخ ملت به آشوبگران؛ ایران به پا خاست

مردم کردستان سوگوار رحلت پیامبر اسلام(ص) / محکومیت اغتشاش و توهین به مقدسات از سوی عزاداران

به گزارش خبرنگار ایرنا به مناسبت ۲۸ صفر، سالروز رحلت جانسوز پیامبر مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) آیین های سوگواری طی دیشب و امروز یکشنبه در استان کردستان برگزار شد.

مردم شهر سنندج در مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص) که با حضور مقامات استان از جمله اسماعیل زارعی کوش استاندار کردستان برگزار شد با محکوم کردن اغتشاشات اخیر در کشور، خواستار برخورد قاطع با آشوب گران شدند.

اجتماع شیعه و سنی زاهدان پایتخت وحدت اسلامی در بیزاری از هنجارشکنان

علاوه بر این مردم شهرستان زاهدان صبح امروز با حضور پرشور در دسته‌های عزاداری رحلت رسول اکرم(ص)، اغتشاشات اخیر عده‌ای هنجار شکن را محکوم و با سردادن شعارهایی حمایت خود را از نیروی انتظامی اعلام کردند.

مردم پایتخت وحدت اسلامی شیعه و سنی، زن و مرد، پیر و جوان، حمله اختشاشگران به مساجد و موکب‌های حسینی، هتک حرمت به قرآن کریم، آتش زدن پرچم ایران و شهادت چند نفر از نیروهای بسیجی و ماموران انتظامی را محکوم کرده و برخورد قاطع دستگاه قضایی با این هنجارشکنان را خواستار شدند.

تجمع کنندگان با سردادن شعارهای "مرگ بر فتنه گر"، "مرگ بر منافق"، "مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی"، اقدامات اغتشاشگران در جهت ایجاد ناامنی و فتنه انگیزی در کشور را محکوم کردند.اجتماع کنندگان زاهدانی با در دست داشتن پلاکارهایی با مضامین "فراجا تشکر تشکر"، "فراجا حمایت حمایت" و "نیروی انتظامی حمایتت می‌کنیم" از نیروی انتظامی در برابر فتنه گران و آشوبگران حمایت کردند.

پاسخ ملت به آشوبگران؛ ایران به پا خاست

پاسخ ملت به آشوبگران؛ ایران به پا خاست

خروش مردم تبریز بر ضد اغتشاشگران در اجتماع امت رسول الله

علاوه بر این جمعیت زیادی از مردم تبریز در قالب دسته های عزاداری امروز همزمان با سراسر کشور ضمن اعلام انزجار از آشوبگری عده ای اغتشاشگر که در روزهای گذشته به تخریب اموال عمومی و اهانت به مقدسات دست زدند، اقدامات ضد انسانی، ضد اسلامی و ضد اخلاقی معاندان را محکوم کردند.

مردم انقلابی و مومن تبریز که همزمان داغدار شهادت شهید امنیت حسین اوجاقی بودند، از اهانت به حجاب، آتش زدن قرآن، مسجد و پرچم نیز دل پری داشته و داغ این حوادث تلخ نیز مزید به علت شده بود تا از عمق جان نفرت خود را نسبت به این گونه اعمال خودفروختگان، مزدوران و فریب خوردگان بی ایمان نشان دهند.

راهپیمایی کنندگان ضمن عزاداری به مناسبت وفات حضرت محمد(ص) و شهادت دومین امام همام، با شعارهای ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، حمایت خود را از انقلاب، خون پاک شهیدان، حجاب و ولایت مطلقه نشان دادند.

در ادامه این راهپیمایی با شکوه مردم با شعارهای «آذربایجان جانباز خامنه ای دَن آیریلماز»، «بیز حسین مکتَبینده اَعداءَ امکان وِرمَروخ، جان وِروخ، ایمان وِرمَروخ» (ما در مکتب حسین به دشمنان امکان خودنمایی نمی دهیم بلکه اگه شد جان می دهیم ولی ایمان نمی دهیم) و « آذربایجان جانباز اوز رهبرین تک قویماز » (آذربایجان جانباز رهبر خود را تنها نمی گذارد) برای هر گونه جانفشانی و حمایت از انقلاب و آرمان های آن اعلام آمادگی کردند.

تصاویر حضور مردم در راهپیمایی علیه اغتشاشگران

عزاداران بوشهری : مطالبه گران صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند

همچنین دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در بوشهر همزمان با ۲۸ صفر سالروز وفات پیامبر خاتم (ص) و کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) با راهپیمایی مسیر دانشگاه خلیج فارس تا امامزاده محمد باقر اعلام کردند مطالبه گران صف خود را از آشوبگران و اغتشاشگران جدا کنند.

شهروندان بوشهری در این راهپیمایی ضمن اعلام انزجار از هرگونه آشوب و اغتشاش و تخریب اموال مردم و اموال عمومی از کسانیکه در رخدادهای روزهای اخیر مطالباتی داشتند خواستند تا صف خود را از صف آشوبگران جدا کنند و ابراز داشتند اغتشاش و آشوب و بر هم زدن نظم عمومی به هر شکل محکوم است.

عزاداران پیامبر خاتم در بوشهر در این تجمع و راهپیمایی با در دست داشتن دست نوشته هایی اهانت اخیر اغتشاشگران به مقدسات، سوزاندن قرآن، تخریب اموال عمومی و ایجاد برخی ناامنی در مناطق مختلف کشور را محکوم کردند.

تصاویر حضور مردم در راهپیمایی علیه اغتشاشگران

مردم شهرکرد نیز اقدامات هنجارشکنانه آشوبگران را محکوم کردند

مردم شهرکرد نیز در تجمع هیات‌های عزاداری در مقابل امامزادگان دو معصوم شهرکرد ، پس از قرائت زیارتنامه رحلت حضرت رسول، اقدامات اخیر و هنجارشکنانه آشوبگران را محکوم کردند.

تصاویر حضور مردم در راهپیمایی علیه اغتشاشگران

پژواک مردم گرمسار، سرخه و مهدیشهر در محکومیت اغتشاشات اخیر

همچنین مردم مومن و ولایت‌مدار شهرستان‌های گرمسار، سرخه و مهدیشهر در استان سمنان روز یکشنبه با حضور در اجتماع بزرگ بصیرت، اغتشاش‌های اخیر را محکوم و با تشییع پیکر شهید محمدحسین سروری راد مدافع امنیت و عزت ایران، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

در اجتماع عظیم مردم گرمسار که با حضور حجت الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان همراه بود قشرهای مختلف مردم از زن و کودک تا پیر و جوان از میدان انقلاب به سمت گلزار شهدا با سردادن شعارهای «مرگ بر فتنه‌گر» ، «مرگ بر اغتشاشگر»، «الله اکبر»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» و «حسین، حسین شعارماست شهادت افتخار ماست» حرکت‌های آشوب‌طلبانه اخیر را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان در اجتماع بصرت گرمسار همچنین با حضور گسترده خود پیکر شهید ۲۰ ساله محمدحسین سروری راد که در ناآرامی‌های چهارشنبه شب (سی‌ام شهریور) به ضرب گلوله اغتشاشگران به فیض عظیم شهادت نایل شد، تشییع و خاکسپاری کردند.

تصاویر حضور مردم در راهپیمایی علیه اغتشاشگران

عزاداران یاسوجی علیه آشوب گران راهپیمایی کردند

علاوه بر این، عزاداران یاسوجی در روز ۲۸ صفر در صفوفی به هم فشرده علیه آشوبگران شعار دادند و از اقدامات نیروهای انتظامی و امنیتی در جمع کردن بساط اغتشاشگران قدردانی کردند.

مردم مردم شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد در صف های به هم پیوسته و با مشت های گره کرده اعلام کردند که در کنار نیروهای امنیتی و انتظامی و بسیج آرامش فتنه‌گران را برهم خواهند زد و برای حمایت از نظام اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

عشایر غیور استان همراه با دیگر شهروندان با حضور پرشور خود در حماسه بزرگ اجتماع بزرگ امت پیامبر «اتحاد ملی در حمایت از دین نبوی» را به نمایش گذاشتند و طومار اغتشاش‌گران را بار دیگر درهم پیچیدند.

تصاویر حضور مردم در راهپیمایی علیه اغتشاشگران

مردم یزد، هنجارشکنی و اهانت به مقدسات را محکوم کردند

جمعی از مردم شهر یزد نیز یکشنبه با شرکت در "راهپیمایی و تجمع با صلابت امت رسول الله"، اهانت روزهای اخیر به قرآن، مسجد و پرچم مقدس ایران را محکوم کردند.شرکت کنندگان در این راهپیمایی، مسیر میدان آزادی تا مسجد حظیره یزد را طی و توطئه دشمنان و هتاکی گستاخانه به مقدسات را محکوم نمودند.

در این راهپیمایی که استاندار، روحانیون، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، شرکت کنندگان با شعارهای "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، ای رهبر ازاده آماده ایم آماده" انزجار خود را از حرمت شکنان اعلام کردند.

تصاویر حضور مردم در راهپیمایی علیه اغتشاشگران

تصاویر حضور مردم در راهپیمایی علیه اغتشاشگرانتصاویر حضور مردم در راهپیمایی علیه اغتشاشگران

مردم بیرجند توهین به مقدسات اسلامی را محکوم کردند

علاوه بر این مردم شهر بیرجند پیکر شهید "حسین یوسفی هریوند" از شهدای دفاع مقدس همزمان با سالروز رحلت پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور قشرهای مختلف مردم تشییع شد.پیکر مطهر این شهید والامقام که سال ۶۲ در عملیات خیبر به شهادت رسیده، بعد از ۳۹ سال در عملیات تفحص شناسایی شده است.

تشییع‌کنندگان پیکر شهید در این مسیر با شعارهای" حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست"، " ایران پر از شهیده، فتنه جواب نمی‌ده"، " مرگ بر آشوبگر " و مرگ بر فتنه‌گر" حرکات هنجارشکنانه اخیر و توهین به مقدسات اسلامی را محکوم کردند.

شعارهای " آتش به اختیاریم از فتنه‌گر بیزاریم"، " ای صهیونیزیم حیا کن کردستان را رها کن" و " کُرد غیور ایران، دشمن جیره‌خواران" از دیگر شعارهای مردم شهیدپرور بیرجند در این مراسم در محکومیت اقدامات خرابکارانه اخیر و خلاف نظم و امنیت عمومی بود.

تصاویر حضور مردم در راهپیمایی علیه اغتشاشگران

عزاداران گلستانی‌ اغتشاشات و آشوب‌های اخیر کشور را محکوم کردند

مردم مومن و عزادار شهرها و روستاهای استان گلستان همزمان با ۲۸ ماه صفر مراسم عزاداری رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در مساجد، تکایا و خیابان‌های این استان به عزاداری پرداخته و در آن، با سردادن شعارهایی، اغتشاشات و آشوب‌های اخیر کشور را محکوم کردند.عزاداران خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مکان‌های تجمعی ابتدا زیارت عاشورا را قرائت کرده و سپس به صورت دستجات سینه‌زنی و زنجیرزنی به حرکت درآمده و به عزاداری پرداختند.

عزاداران شرکت کننده در این مراسم با توجه به حوادث اخیر کشور، حرکات اغتشاشگران را با سر دادن شعارهایی محکوم کرده و با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.الله‌اکبر خامنه‌ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر منافق فتنه‌گر، نیروی انتظامی تشکر تشکر، لبیک یا رسول الله، لبیک یا حسین، لبیک یا حسن، لبیک یا رضا از شعارهای عزاداران در این مراسم بود.

تصاویر حضور مردم در راهپیمایی علیه اغتشاشگران

خروش مردم مومن اراک علیه اغتشاشگران

علاوه بر این همزمان با ۲۸ صفر سالروز رحلت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، هزاران نفر از مردم مومن و ولایتمدار اراک روز یکشنبه به دعوت هیات‌های مذهبی و موکبداران این شهر در اجتماعی بزرگ اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط اغتشاشگران را محکوم کردند.

مردم ولایتمدار و دوست دار اهل بیت(ع) اراک از ساعات اولیه صبح امروز در میدان شهدا اجتماع کردند و ضمن برپایی عزاداری در سوگ پیامبر گرامی اسلام و امام حسن مجتبی(ع) با سرداد شعارهایی همچون «هتک مقام شامخ رسالت باشد نشان پستی و حقارت»، « این نقشه جدید مشرکین است واهمه از عزت مسلمین است»، « ما وارث پیغمبریم آماده جان دادنیم»، « هتک حریم قرآن نقشه آمریکایی نتیجه اش تفرقه و جدایی» و «ما در قبال فتنه ها بصیریم خاری به چشم دشمنان دینیم» خشم و انزجار خود را از اغتشاشگران و برهم زنان نظم عمومی فریاد زدند.

منبع: ایرنا

پایان/

۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 21882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 22
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حامد زمانی IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      7 6
      احتران میذاریم به مردمی که امروز امدن ازاد بودن بون هیچ استرسی از انقلاب دفاع کردن از اونطرف هم اگر فکر می کنید جماعتی که اعتراض دارند اندک هستند فقط یک روز به اونها فرصت واجازه بدین اونها هم ازادانه حرف دلشان را بزنند چرا اجازه نمی دهید
      • آنجلینا IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
        0 0
        برو باباشما بدون مجوز اینطوری وحشی بازی دراوردید،گول پول آمریکا و وعده هاشو خوردیدو اینجوری کشورو به ناامنی کشوندید،مجوزداشته باشید که خدامیدونه سرچندنفررمیبرید
    • حامد زمانی IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      7 3
      چرا هر اعتراضی را انگ اغتشاش میزنید چرا نمی خواهیر واقعیت را قبول کنید اینان هم فرزندان این مملکت هستند چرا نمی خواهیر قبول کنید اکثرا ۱۷ تا ۲۵ سال سن دارند بایید با اونها مهربان باشید وقتی جلوی دزدی واختلاس را نمی گیرید وقتی چشماتون را نسبت به عش وحال فرزندان مشولین در خارج کشور می بندید ان وقت به تار موی زنی گیر می دید عاقبت همینه
      • آرتین_کنارتیم IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
        0 0
        شماچرا قبول نمیکنیدتو اقلیتید؟همهه معترضین داخل این دوماه سرجمع به اندازه یه شهر تظاهرات انقلابی مردمی نشدید.حجابوسیاسیش کردید.پابه پای دشمن رفتیدسمت تجزیه
      • .... IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
        0 0
        توبگواغتشاش یعنی چی؟فرقش بااعتراض چیه؟آسیب زدن به اموال عمومی،سربریدن پلیسوآتیشزدنش،پرتاب ککتل،اون وسطدستمالی کردن دخترا،توهینوحرف زشت اعتراضه؟وحشیا
      • .... IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
        0 0
        چقدربدم میادامثال شماهادزدیو اختلاصو زشت میدونید،بعد بالا رفتن آمار تجاوزو هیزبازیای خودتونو مزاحمتا و عوضی بازیاتونو زشت نمیدونید.هرچیزی سرجای خودش باید بهش رسیدگی بشه
      • نیلی IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
        0 0
        چی میگی آقا.قیمه هارو میریزی تو ماستا.هرکی میگه مسئله حجابو سیاسیش نکنیدوربطش ندید به تجزیه کشورو از طرفی هم آزادی حجاب آزادی جنسی هم میاره،موافق اختلاص نیس
      • آنا IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
        0 0
        واقعامرگ بر«هوس» هوسی که به خاطررقصوتحریک کردن جوونایی که امکان ازدواج ندارن،خون انسانهای بی گناهو ریختن هوسی که به خاطرآزادی حجابش پیامد آمار بالای تجاوزو نمیبینه
    • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      5 3
      حالا اگر واقعا عدالت دارید بزارید مخالفان هم راحت بیان خیابون اون موقع قیاس کنید
    • گرسنه IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      4 4
      البته معترضان را نمیشود در یک میدان جمع کرد چون فقط در تهران بیش از پنج میلیون نفر میشوند
      • حمید US ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
        3 1
        آره خوب تو تشیع باشکوه حاج قاسم نه میلیون آمدن بیرون چقدر مخالف بودن🤣🤣😘
      • حمید US ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
        3 1
        تشیع باشکوه حاج قاسم میدی بعدا چرت پرت میگفتی
      • نگار IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
        0 0
        شمابه جای خودتحرف بزن.ماواقعیتوداخل تظاهراتمون نشون میدیمومیبینیدکه پای ایران اسلامیمونهستیم.شماهم دچارتوهم هستیدوواسه یه دختربازی میگرنتون اشکتون دمه مشکتونه
    • mr IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      3 8
      الاغ كم نداريم
      • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
        3 0
        الاغ جد و آبادته
    • رضایی IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      1 3
      زرشک که میدونی چیه؟؟ زرشککک. چقدر پرشکوه چقدر عظیم :))) کفگیر که بخوره ته دیگ میشه همین 10 تا حقوق بگیر. مرد هسنید مجوز تجمع به مخالف بدید یا رفراندوم برگزار کنید بدون درگیری و خون ریزی ببینیم مخالف کیه موافق کیه. برگزار نمی کنید چون میدونید 70 تا مخالفن 18 تا موافق
    • خسرو IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      1 2
      خیلی از سران انقلاب خودمون هم لیدر های اغتشاشات زمان شاه بودند و هستند .
    • IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      1 1
      بابا زمان شاه یه کاباره بود مثلا اومدن الان خونه ها کاباره هستن،اون موقع وزیر مملکتو گرفتن بهش گفتن برا مملکت چیکارکردی خودکارشو اورد بالا گفت چند ساله همین قیمته همشون خندیدن الان خودشونو نگاه کن روز به روز گرون میکنن،کامیون غذا ومیوه میدن به عراق قبول ندارن برگشت میدن میپوسه ،اب میدن به عراق،خاک کثیف عراق رو هدایت میکنن ثبت خوزستان هرکی اعتراض کرد کشت،دختره حجاب داشت زدن کشتن اگه یه عذرخواهی میکردن ملت نمیمردن،تجاوز کردن انگار نه انگار،بعدشم میگن یا بیمار یا خودکشی نمردیم معنی خودکشی رو فهمیدیم همون اولین روزا ۵۹نفرو دستگر وبعدازاد کردن بعدم همشون خودکشی کردن اخه وال بودن خودکشی دسته جمعی کردن،اقازاده ها میچاپن اونورمیخندن نمونش ساشا سبحانی،الکی میگن وطنم ایران از دم ویزای اونجارو دارن با یه عالمه دارایی،تو مسجد به ملت میگن کمک کنین اونوقت حسابشون حک میشه میلیاردی توش پوله اونم پولایی که خمس وذکاته مردم میتونن به فقیربدن،میرن کربلا وحج اونوقت اونا به جونای ما تجاوز میکنن ورزشکارشون باافتخار بلوزشو زد بالانشون داد حالااینوریا میرن .ً..ادعای پاکیشونه،مفسر قران کشور توسی ... میکرد،شهرد
    • علی IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      2 0
      شما اطلاعات درستی راجع به زمان شاه نداری و مطالعه نکردی، وزرای زمان شاه اعتراف کردند که سربازان آمریکایی در داخل ایران زن رو از دست شوهرش در میاوردن و میبردن واسه عشق و حال! و اون مرد حق اعتراض نداشت به خاطر کاپیتولاسیون ... شاه مملکت به دختر نوجوانی به اسم گیلدا تجاوز کرد و دختره چند وقت بعد از دنیا رفت ولی کسی حق اعتراض نداشت. شاه رسما به کشورهای مختلف کمک مالی میکرد در حالی که توی کشور خودمون کلی آدم فقیر و حلبی نشین داشتیم. شاه ایران حتی به خاطر مرگ پادشاه عربستان، در ایران یک هفته عزای عمومی اعلام کرد اونوقت به ما میگین عرب پرست! شاه ایران همین الانش هم توی یک کشور عربی دفن شده (مصر). ولیعهد شاه یعنی پسرش در سن هفده سالگی به اندازه 500 تا کارگر حقوق میگرفت و با هلیکوپتر میرفت مدرسه! لطفا یه کم تاریخ رو مطالعه کن تا بفهمی مردم فهیم ایران چرا علیه شاه انقلاب کردن :)
    • ناشناس IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      0 0
      نیازهای مردم شامل{۱__: نیازهای سرسفره صبحانه نهار وشام گران ۲__ عده‌ای از مردم ایران بالای ۳۵سال سن مصرف کننده داروگیاهی تریاک کشاورزی طبیعی ازنورخورشید و خاک و آب طبیعت رشد میکند دارندکه__ ناخالص وآشغال تریاک باقیمت گران می‌خرند!!!!} خواسته مردم اندازه نیازتریاک اجازه کشت کشاورزی داروگیاهی تریاک صادر کند ۱۰۰٪٪٪
    • مخالف اغتشاش IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
      0 0
      مادرای این سرزمین نگران بچه هاشون هستن.مشکل ماشاید گرانی باشه،ولی وقتی بحث آزادی حجاب باشه آزادی جنسیتی و آماربالای تجاوزهم هست.ماهم نگران امنیت آینده دخترامونیم
    • ایران IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
      0 0
      جون میدم واسه کشورم.من رگو خونم ایرانیه.به قول امام زمان ایران شیعه خانه اهل بیته،محاله سقوط کنه.مگه توخواب ببینید.اقلیت های نامحترم،این جماعتی که مبینیدهمه ایرانین