آخرین مهلت بازدید و ثبت قیمت در مزایده خودروهای خارجی

روز سه‌شنبه دوازدهم مهر1401 آخرین مهلت بازدید و ثبت قیمت پیشنهادی برای شرکت در مزایده خودروهای سواری خارجی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی است.

به گزارش تحریریه، سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان روند برگزاری مزایده فوق العاده 565 فروش یکهزار و 62 خودروی سواری خارجی رسوبی در گمرکات، بنادر و اموال تملیکی اظهارداشت: فردا آخرین مهلت بازدید متقاضیان و ثبت قیمت پیشنهادی برای شرکت در مزایده فوق العاده شماره 565 با عرضه 1040 خودرو به ارزش کارشناسی بالغ بر 2037 میلیارد تومان است.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تاکید کرد: پاکات قیمت پیشنهادی متقاضیان، روز شنبه مورخ 16 مهرماه با حضور نمایندگان دستگاه های نظارتی و قضایی بازگشایی و نتایج اعلام خواهد شد.

وی با رد برخی ابهامات و شایعات پیرامون شماره گذاری خودروها بیان داشت: فروش این خودروها به شرط شماره گذاری در داخل کشور بوده است و با هماهنگی صورت گرفته، این امکان نیز فراهم شده تا برندگان بتوانند پلاک خودرو را در محل نگهداری این خودروها تحویل بگیرند.

به نقل از سازمان  اموال تملیکی، اجتهادی با اشاره به استقبال و مشارکت مردم برای شرکت در مزایده فوق العاده 565 خودروهای سواری خارجی گفت: در روزهای اخیر حدود 20 هزار ثبت نام جدید در سامانه تدارکات الکترونیک دولت وجود داشته که ناشی از استقبال و سطح رقابت برای شرکت در مزایده فوق العاده خودروها است؛ همچنین روزانه چندین هزار بازدید از تارنمای سازمان اموال تملیکی برای مشاهده جزئیات و دریافت اطلاعات مزایده فوق العاده 565 ثبت شده است.

براین اساس، افرادی که دارای امضای الکترونیکی هستند فقط فردا (سه شنبه) فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) https://www.setadiran.ir/setad/cms/home  نسبت به ارائه قیمت پیشنهادی اقدام نمایند.

پایان/

۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
کد خبر: 22012

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =