کاهش 13 درصدی قیمت پژو 207 در یک روز

​​​​​​​در جریان عرضه امروز خودرو که پس از مدتها تاخیر؛ 15 ماه؛ در بورس کالا، هر دستگاه خودروی پژو ۲۰۷ حدود ۵۰ میلیون تومان زیر قیمت بازار کشف قیمت شد.

به گزارش تحریریه، در جریان عرضه امروز خودرو که پس از مدتها تاخیر؛ 15 ماه؛ در بورس کالا به سرانجام رسید، هر دستگاه خودروی پژو ۲۰۷ حدود ۵۰ میلیون تومان زیر قیمت بازار کشف قیمت شد.

در جریان معاملات امروز(دوشنبه) بورس کالای ایران، تعداد 1000 دستگاه پژو 207 به عنوان نخستین خودروی پرتیراژ در بورس کالا در روند شفاف و طبق عدالت مورد معامله قرار گرفت. درحالیکه ایران خودرو می تواند تعداد بیشتری را روانه بورس کالا کند.

بر اساس این گزارش، این تعداد خودرو با میانگین قیمتی 342 میلیون و 842 هزار تومان و 400 تومان پس از 60 دقیقه رقابت مورد معامله قرار گرفت که به احتساب هزینه های جانبی قیمت تمام شده 207 در بورس به 391 میلیون تومان می رسد؛ این در حالی است که قیمت 207 در سایت های خرید و فروش اینترنتی حدود 440 میلیون تومان است و به این ترتیب خرید این خودرو در بورس حدود 50 میلیون تومان زیر قیمت بازار انجام شد.

به عبارت ساده تر، قیمت پژو 207 در یک روز حدود 13 درصد کاهش یافت که در صورت افزایش عرضه این مدل و سایر مدل های جانشین مانند پژو پارس، دنا و ... شاهد کاهش قیمت تا 40 درصدی بازار خواهیم بود که هم سود مردم را افزایش می دهد و هم سود کارخانه را.

تیم اقتصادی دولت سیزدهم در اجرای سیاست های درست اقتصادی به شدت اکراه دارد و آنها را با تاخیر فراوان انجام می دهد که تبعات سنگینی بر سرمایه اجتماعی دولت رئیسی و رفاه خانوارهای ایرانی دارد.

پایان/

۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 22865

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =