مزایده جدید اموال تملیکی به ارزش ۹۰۰ میلیارد تومان برگزار می‌شود/ عرضه ۳۸ خودرو خارجی

 معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: مزایده الکترونیکی سراسری جدید سازمان به ارزش بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان برگزار خواهد شد که ۳۸ خودروی وارداتی از جمله کالاهای عرضه شده در این مزایده است.

به گزارش تحریریه، به نقل از سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، «سعید غلامی باغی» با بیان اینکه این مزایده، هشتمین مزایده الکترونیک سازمان اموال تملیکی در سال‌جاری است، گفت: 30 استان کشور در این مزایده مشارکت دارند. کالاهای ارائه شده در بیش از 1400 دسته‌بندی کالایی شامل سوخت، لوازم و ابزارآلات صنعتی، ماشین‌آلات راهسازی، لوازم‌خانگی، کالاهای دیجیتال از قبیل رایانه و تلفن همراه به ارزش افزون بر 900 میلیارد تومان عرضه خواهد شد.

غلامی بیان داشت: 38 دستگاه خودرو سواری وارداتی باقیمانده از دو مزایده فوق العاده قبلی سازمان هم در این مزایده از دو استان بوشهر و خوزستان عرضه و در معرض دید و خرید متقاضیان قرار می‌گیرند.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی افزود: متقاضیان می‌توانند از روز نهم تا 16 آذر با مراجعه به تارنمای رسمی سازمان به نشانی TAMLIKI.IR جزئیات کالاها را مشاهده کنند و به انبارهای سازمان در استان‌های مربوطه مراجعه کرده و کالاها را بازدید کنند.

غلامی گفت: جلسه رمزگشایی مزایده الکترونیک شماره 263 در روز 21 آذرماه سال جاری با حضور اعضای شورای فروش سازمان اموال تملیکی برگزار و برندگان در تارنمای سازمان اعلام خواهند شد.

منبع: تسنیم

پایان/

۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 23015

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =