برگزاری مزایده سراسری املاک و مستغلات تملیکی

مزایده الکترونیک سراسری املاک و مستغلات سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به شماره 1134 برگزار می شود.

به گزارش تحریریه، علیرضا نورنژاد معاون حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در نظر دارد تعدادی از املاک تحت اختیار خود را از طریق مزایده سراسری شماره 1134 با جزئیات مندرج در اسناد مزایده و با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) و به صورت الکترونیکی به فروش برساند، اظهارداشت: این مزایده صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار و تمامی مراحل فرایند مزایده شامل پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت و رمزگشایی پیشنهادها در بستر سامانه مذکور انجام می پذیرد.

نورنژاد زمان انتشار املاک و مستغلات را ساعت 8 روز چهار شنبه 16 آذرماه و آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت را ساعت 24روز شنبه مورخ 26 آذرماه 1401 اعلام کرد و گفت: زمان رمزگشایی متقاضیان روز یک شنبه 27 آذرماه خواهد بود.

وی ادامه داد: متقاضیان شرکت در مزایده می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) به آدرس اینترنتی به نشان setadiran.ir و برای دریافت فهرست مراکز صدور گواهی الکترونیکی مراجعه نمایند.

معاون حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: خریداران می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی سازمان به نشانی WWW.TAMLIKI.IR مراجعه و برای بازدید از املاک مطرح در مزایده استان تهران با شماره تلفن 44907602 و 44903372 و شماره 27652295 ستاد مرکزی هماهنگی لازم بعمل آورند.

به نقل از سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، وی با بیان اینکه شرکت کارمندان دولت در این مزایده الکترونیک منع قانونی دارد، گفت: حضور متقاضیان در جلسه رمزگشایی پیشنهادها بلامانع است.

پایان/

۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 23035

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =