جناب آقای شهاب حسینی، صحبت‌های خود را اصلاح کنید

روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات نادرست شهاب حسینی هنرمند سرشناس و توانمند کشورمان درباره بیانیه نمایندگان مجلس، با رد ادعای دروغین درخواست اعدام دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر در این بیانیه، خواستار اصلاح اظهارات این هنرمند از سوی وی شد.

به گزارش تحریریه، روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات نادرست شهاب حسینی هنرمند سرشناس و توانمند کشورمان درباره بیانیه نمایندگان مجلس، با رد ادعای دروغین درخواست اعدام دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر در این بیانیه، خواستار اصلاح اظهارات این هنرمند از سوی وی شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

آقای سیدشهاب الدین حسینی هنرمند سرشناس و توانمند کشورمان، اخیرا در فیلمی که از وی در فضای مجازی منتشر شده، ادعا می کند که «277 نماینده مجلس خواستار حکم اعدام برای دستگیر شدگان اغتشاشات اخیرشده اند» و سپس با یادآوری این که نمایندگان مجلس در حقیقت نماینده مردم هستند از آن ها خواسته که «صدای مردم» باشند.

واقعیت این است که ادعایی که آقای شهاب حسینی مطرح می کند، ادامه جمله جعلی و دروغینی است که رسانه های فارسی‌زبان معاند درباره بیانیه 227 نفر از نمایندگان ساخته و پرداخته‌اند و همان‌طور که پیش از این بارها توضیح داده شده، این جمله جعلی که «نمایندگان خواستار اعدام دستگیر شدگان هستند» در این بیانیه نیامده و هیچ ارتباطی به این بیانیه و محتوای آن ندارد.

انتظار این بود که آقای حسینی درباره این ادعا دست‌کم به منبع اصلی خبر و رسانه رسمی مجلس شورای اسلامی مراجعه می کردند. جهت استحضار این هنرمند گرامی و سایر کسانی که ممکن است اسیر چارچوب‌سازی رسانه‌های معاند شده باشند تاکید می کنیم که در بیانیه 227 نماینده مجلس به هیچ عنوان به «اعدام» اشاره نشده، بلکه امضاکنندگان خواستار «قصاص» کسانی شده‌اند که دستشان به خون دیگران آغشته شده و همچون داعش با سلاخی مردم و مدافعان امنیت، آن‌ها را به قتل رسانده و حتی فیلم این جنایت خود را با افتخار منتشر کرده‌اند.

حتی اگر رسانه‌های معاند به جعل و دروغ دست بزنند یا برخی اذهان تسلیم چارچوب‌سازی این رسانه‌ها شوند، حتما برای هنرمندی چون شهاب حسینی تفاوت اعدام و قصاص آشکار است و از ایشان انتظار نمی‌رود که فریب این فضاسازی رسانه‌ای را بخورد و لذا امیدواریم که ایشان «صدای حقیقت» باشد و این اظهارات اشتباه خود را اصلاح کند.

پایان/

۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
کد خبر: 23330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =