دغدغه های رهبر معظم و هوشیار انقلاب برای فضای مجازی و عملکرد مسئولین 

بررسی دغدغه های رهبر معظم و هوشیار انقلاب برای فضای مجازی و عملکرد مسئولین نشان می دهد که کم کاری های زیادی انجام شده است.

به فرمایش رهبری عزیز این اتفاقات جمع می‌شود ولی در کنار اتفاقات اخیر توجه به فرمایشات و دستور رهبری بعنوان یکی از عوامل اغتشاشات می‌پردازیم.

۱۰سال است رهبری هوشیار و بیدار انقلاب از ول بودن فضای مجازی گله مندند و بارها و بارها به مجلس.دولت و قوه قضائیه ونهادهای مربوط نهیب زدند و تذکر دادند. از دولت و مجلس قبل که انتظاری نبود چون احتمالا دنبال پروژه آمریکایی و انگلیسی جنگ رسانه ای بودند ولی از دولت آقای رئیسی ومجلس انقلابی بعید بود که اجازه بدهند دستور و دغدغه رهبری انجام نشود و به بهانه های بورکراسی موجود و تعدد نهادهای تصمیم گیر و دست وپا گیرنه تنها در این دوسال هیچ طرح ولایحه ایی برای ساماندهی تصویب نشده بلکه به همین بهانه ها هنوز در مرحله پاسگاری بین سازمان‌ها.مجلس.دولت. شورای مجازی و...است. و البته اینکه رئیس محترم مجلس هم با صحبت‌های دو پهلوی و غیرشفاف خود فیلترینگهای رقیق وضع شده را زیر سئوال ببرند.

در تمام دنیا غیر از ایران و افغانستان و عراق کشوری پیدا نمی کنید حتی در اروپا که فضای مجازی ول و بی در و پیکر مثل ایران داشته باشد و این اغتشاشات نتیجه همان حملات سنگین آتشباری رسانه های معاند است که مغز نوجوانان ما را هدف قرارداد و قدرت تفکر و استدلال را از فرزندان ما گرفته است.

بنابراین. بنظر می رسد همانطور که در پروژه کرونا بسیجی وار وجهادی گونه اقدام کردیم دولت و مجلس و... تمام نهادهای دست اندرکاران بفرمود رهبری ید واحده بi میدان بیابند تا بتوانند با این پدیده نو ظهور ولی شکننده مقابله کنند.

البته شاید سهم دولت و شخص ریاست محترم جمهور با عدم تغییر دبیران شورای مجازی وشورای امنیت ملی و شورای فرهنگی که مستقیم در این قضایا دخیل هستند بیشتر باشد. واقعا برای خیلی از دلسوزان کشور استفاده از نیروهایی که مسبب وضع موجود هستند در پست‌های مدیریتی ابهام زا و سئوال برانگیز شده است.

امیدوارم حداقل فکری به حال دو دبیر شورای مجازی و امنیت ملی را تا دیر نشده بکنند.

پایان/

۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴
کد خبر: 22884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =