بایدن اعتراف کرد که برجام مرده است!

جو بایدن مدعی شد برجام مرده ست، اما آنرا اعلام نمی کنیم.

به گزارش تحریریه، روز گذشته حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، در حاشیه کنفرانس بغداد 2 در امان پایتخت اردن، نشست مشترکی با جوزپ بورل، نماینده عالی و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برگزار نمود. در این نشست، مهمترین موضوعات در دستورکار ایران و اتحادیه اروپا بویژه شرایط حاکم بر مذاکرات وین، مورد تبادل نظر دو طرف قرار گرفت.

«جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز سه شنبه پس از دیدار با وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی توییتری نوشت: یک دیدار ضروری با امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران در اردن در شرایط افول روابط ایران و اتحادیه اروپا داشتم.

پس از این اظهارات فیلمی از بایدن در فضای مجازی پخش شد که طی آن بایدن مدعی می شود که "برجام مرده است. اما ما نمی‌توانیم این را اعلام کنیم. داستانش طولانی است."

سخنان بایدن در ویدئوی گفتگوی وی با مردم "در حاشیه" گردهمایی انتخاباتی ضبط شده است که در تاریخ 4 نوامبردر کالیفرنیا برگزار شد.

پایان/

۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 23357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • کرامت سلیمی US ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
      0 0
      سرنوشت همین است که با برجام ما را بازی دهند و دست بیندازند. انتظار دیگری از موضوع برجام نباید داشت. حتی هنوز خیلی ها روی معنی برجام فکر نکرده اند که " برنامه جامع اقدام مشترک " واقعا چیست؟ از ملتها که کاری برنمیاد که بخوان اقدام مشترکی کنند بلکه این دولتها هستند که باید یک اقدام مشترک انجام دهند. این اقدام مشترک چیست؟؟؟؟؟؟؟ دولتها قرار است که به صورت هماهنگ چه بلایی بر سر ملتها بیاورند.؟؟؟؟ ایا برنامه این است که ملتها را به جان هم بیندازند.؟؟؟ ایا جنگ و قحطی بزرگی در کل دنیا قرار است رخ دهد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟