موضعگیری فرزین علیه خاندوزی، جنگ در تیم اقتصادی دولت بالا گرفت!

موضعگیری فرزین علیه سخنان خاندوزی در رسانه ملی نشان می دهد که جنگ در تیم اقتصادی دولت بالا گرفته است.

به گزارش تحریریه، موضعگیری محمدرضا فرزین رئیس کل جدید بانک مرکزی علیه سخنان خاندوزی در رسانه ملی مبنی بر اینکه دنبال تثبیت نرخ مشخصی در دلار نیستیم؛ فرزین اعلام کرده بود دلار نیما در 28500 تومان برای یک سال تثبیت می شود که به یک باره محمد مخبر فرمانده اقتصادی دولت وارد معرکه شد و زمان را به 2 سال افزایش داد؛ نشان می دهد که جنگ در تیم اقتصادی سردرگم و بی هویت دولت سید ابراهیم رئیسی بالا گرفته است.

محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی پس از نشست مشترک با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سیاست های کلی بانک مرکزی در حوزه ارز، سیاست ثبات بخشی به بازار بوده و در سال آینده هم با هم فکری مجلس در قانون بودجه جایگاه آن را مشخص خواهیم کرد.

این سخنان پس از صحبت های خاندوزی که در تضاد با آن قرار دارد دارای معنای مشخصی است و واقعیات نظام تصمیم سازی در دولت سیزدهم را به خوبی نشان می دهد.

به نظر می رسد که جنگ در تیم اقتصادی دولت که از بی هویتی رنج می برد و اقتصاد ایران را وارد بحران عمیق کرده بالا گرفته است که بدون تغییرات اساسی در تیم اقتصادی دولت امید به تغییر و اصلاح نمی رود و نمی توان توقع داشت شاهد تغییری جدی در سیاست ها باشیم.

پایان/

۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
کد خبر: 23682

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =