عرضه پیاز و گوجه فرنگی در بورس!

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس با بیان اینکه عرضه خودرو در بورس به این معنا است که خودرو کالایی سرمایه‌ای است، گفت: با اقدام وزیر صمت مبنی بر عرضه خودرو در بورس بعید نیست شاهد عرضه پیاز و گوجه فرنگی در بورس نیز باشیم.

به گزارش تحریریه، سمیه محمودی درباره عرضه خودرو در بورس، گفت: با وجود اینکه کالاهای مصرفی در بورس عرضه نمی‌شود و فقط کالاهای سرمایه‌ای باید در بورس عرضه شوند اما وزیر صمت، خودرو که کالایی مصرفی است را در بورس عرضه کرد و با این اقدام، مازاد قیمت منطقی خودرو نصیب خودروسازان شد بنابراین وزیر صنعت اکنون باید پاسخگوی اقدام خود باشد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر صمت توانمندی کافی برای اداره وزارت صنعت، معدن و تجارت را ندارد، افزود: اگر به جای آقای رئیسی بودم نه فقط درباره ایشان بلکه درباره تعداد زیادی از وزرا و حتی مسئولان شهرستانی نیز تجدیدنظر می کردم در واقع افرادی در پست‌های اجرایی قرار گرفتند که پیش از این هیچ فعالیتی در حوزه اجرا نداشتند.

وی با بیان اینکه وزیر صمت وعده رشد تیراژ تولید را داده بود اما تاکنون محقق نشده است، اضافه کرد: کیفیت خودروهای تولیدی بسیار پایین است که باید برای ارتقای آن برنامه‌ریزی‌های جدی انجام داد.

سخنگوی کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با اقدام وزیر صمت مبنی بر عرضه خودرو یعنی کالایی مصرفی در بورس بعید نیست شاهد عرضه پیاز و گوجه فرنگی در بورس نیز باشیم؛ عرضه خودرو در بورس به این معنا است که خودرو کالایی سرمایه ای است./

پایان/

۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 23820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      0 0
      پول بدون پشتوانه بایدم سقوط کنه برای ریال پشتوانه نفتی قرار دهیم تا شروع به بالا رفتن ارزش کند.میتوان در بورس کالا نغت را عرضه کرد و حتی صنوق با ارزش نفت تاسیس کرد چرا نهههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟