کشته شدن بیش از 80 نظامی اوکراینی

وزارت دفاع روسیه: در شبانه روز گذشته بیش از 80 نظامی اوکراینی در جبهه کاسنی لیمان از پای در آمدند.

به گزارش تحریریه، به نقل از اسپوتنیک، سپهبد ایگور کاناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه اعلام کرد که بیش از 80 تن از نیروهای مسلح اوکراین طی شبانه روز گذشته در جبهه کراسنی لیمان از پای در آمده اند.

کاناشنکوف اظهار کرد: "در جبهه کراسنی لیمان بواسطه حملات هواپیماهای عملیاتی- تاکتیکی و نظامی، آتش توپخانه منطقه نظامی مرکزی و نیروهای هوایی و هوابرد، موجبات شکست نیروهای تیپ 92 مکانیزه نیروی مسلح اوکراین در منطقه شهرک استلماخووکا و تیپ های 95 و 80 هوابرد و ضربتی و تیپ 125 دفاع منطقه ای نیروهای مسلح اوکراین درمحدوده شهرک چروونایا دیبرووکا جمهوری خلق لوگانسک، سربریانسکایه لسنیچستوا و امپولووکا جمهوری خلق دونتسک، ایجاد گردید".

به گفته سخنگوی وزارت دفاع روسیه، نیروهای مسلح و تجهیزات دشمن نیز بدین شرح نابود شدند: "طی شبانه روز گذشته در این جبهه بیش از 80 نظامی اوکراینی، ماشین جنگی پیاده نظام، پنج ماشین زرهی و یک خودروی پیکاپ نابود شدند".

وی همچنین خاطر نشان کرد که در نطقه ویشنیووا در جمهوری خلق دونتسک منطقه نوسکی در جمهوری خلق لوگانسک دو ایستگاه رادیویی جنگ ضد راداری تولید ایالات متحده آمریکا - AN/TPQ-48 و AN/TPQ-37- نیز منهدم شدند.

پایان/

۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
کد خبر: 23891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • بنده خدا IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      0 0
      تبریک میگم خدمتتون. خبر بسیار خوبی بود. مبارک مدیران تحریریه این پیروزی شیربچه های سرزمین رشادت و دلاوری در نبرد با کفار جهنمی که به خاک روسیه دلاور و مظلوم و بی پناه تجاوز کرده بودند