رابرت مالی: اشتباه کردیم؛ آماده احیای برجام هستیم

رابرت مالی چند روز قبل گفت: با وجود گام های دیگری که آمریکا در ارتباط با ایران برداشت، مانند تحریم ها، فشار، مقابله با اقدامات آن در منطقه، به تحرک کشاندن جامعه جهانی در برابر این کشور، ما مذاکرات غیر مستقیم با ایران را دنبال کردیم.

به گزارش تحریریه، رابرت مالی چند روز قبل گفت: با وجود گام های دیگری که آمریکا در ارتباط با ایران برداشت، مانند تحریم ها، فشار، مقابله با اقدامات آن در منطقه، به تحرک کشاندن جامعه جهانی در برابر این کشور، ما مذاکرات غیر مستقیم با ایران را دنبال کردیم.

پایان/

۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
کد خبر: 24084

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 2
    • مجتبی IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
      0 1
      حرومزاده تروریست آمریکایی شما هرگز توان به زانو در آوردن ایران اسلامی را نداشته و نخواهيد داشت و با ادامه فشارها چیزی عایدتون نخواهد شد و همچنان پوزه تون رو به خاک ذلت میکشانیم. چ
    • کرامت سلیمی IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
      0 0
      جنگ اوکراین به روشنی نشان می دهد که چنین سلاحی مطلقا وجود خارجی ندارد و فقط برای ایجاد رعب و وحشت در دل ملتها مطرح می شود تا راحت تر به بردگی گرفته شوند. تمام حرفهای مقامات روسی در استفاده از سلاح هسته ای لفاظی های دروغین و تهدیدات بی اعتبار می باشد. حتی سازمان انرژی اتمی کشورمان نیز در بولتن خبری این سازمان  مقاله ای را منتشر کرده است که در در این مقاله گفته شده است که سلاح هسته ای وجود خارجی ندارد و یک خالی بندیست. شما می توانید با مصاحبه با سیاستمداران و نظامیان شجاع کشورمان و به چالش کشیدن موضوع سلاح هسته ای زمینه افشای این دروغ بزرگ را فراهم کنید. افرادی همچون سرلشکر محسن رضایی ، سردار علایی، سردار تنگسیری، سردار فدوی، اقای علی مطهری ، دکتر حسن عباسی و.... اگر مجاب شوند این توان را دارند که با افشای این دروغ دنیا را وارد فضای جدیدی کنند و بتوان به سمت عدالت و دنیای بدون جنگ رفت. یک روز به حرف بنده می رسید اما امیدوارم روزی نباشد که دیگر دیر شده باشد و صدای هیچ رسانه ای شنیده نشود. اکثر رسانه ها ، خواسته یا ناخواسته مثل سراب هستند و وقتی افراد حقیقت گو به سمتشان می روند ، زود
    • کرامت سلیمی IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
      0 0
      اکثر رسانه ها ، خواسته یا ناخواسته مثل سراب هستند و وقتی افراد حقیقت گو به سمتشان می روند ، زود غیبشان می زند. این حرف ترامپ قابل تامل بود که رسانه ها بزرگترین دشمن ملتها هستند.