شهربابک به مرکز مانیتورینگ مجهز شود

رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: در شهربابک در بخش پایش تصویری و مانیتورینگ ضعیف عمل شده و انتظار داریم این مراکز در این شهرستان ایجاد شوند.

به گزارش تحریریه، سرهنگ خوشوقت رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان در این جلسه بیان داشت: اگر از مردم انتظار انضباط‌ ترافیکی را داریم باید زیر ساخت های آن را آماده کنیم.

وی افزود: متاسفانه در شهربابک در بخش پایش تصویری و مانیتورینگ ضعیف عمل شده و انتظار داریم این مراکز در این شهرستان ایجاد شوند.

سرهنگ خوشوقت گفت: ایجاد مراکز پایش تصویری و مانیتورینگ کاهش تخلفات و در نتیجه کاهش تلفات را به دنبال دارد.

وی با تأکید بر اصلاح نقاط حادثه‌خیز، خاطرنشان کرد: اگر از شهروندان میخواهیم که به سمت قانونمندی بروند باید زیرساخت های لازم فراهم شود.

سرهنگ خوشوقت با بیان اینکه ۵۰ درصد از تصادفات مربوط به عابران پیاده است، گفت: اگر همه ظرفیت ها را بسیج کنیم اما در زمینه فرهنگ ترافیکی کاری انجام ندهیم، نتیجه مثبتی نخواهیم گرفت.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت صدا و سیما یاد آور شد: حضور کارشناسان راهنمایی و رانندگی در مدارس و دادن آموزش به کودکان و دانش آموزان در اولویت ماست.

وی با بیان اینکه کسب مجوز آموزشگاه رانندگی پایه دوم در شهربابک پیگیری متولی را می طلبد، اظهار داشت: با توجه به اینکه شهربابک شهری صنعتی است ایجاد آموزشگاه گواهینامه ویژه در شهربابک جز اولویت های ماست.

رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان تصریح کرد: سروان حسینی یکی از مدیران فعال ما بوده و که برای مردم تلاش بی وقفه ای داشته است.

وی افزود: از سرهنگ عبدلی رییس جدید راهنمایی و رانندگی شهرستان نیز انتظار داریم انضباط ترافیکی در شهربابک حاکم شود و انجام اقدامات موثر در حوزه ایمنی مردم جزو برنامه های او باشد.


سرپرست فرمانداری شهربابک در این جلسه با اشاره به تلاش های بی دریغ سروان حسینی رییس راهنمایی و رانندگی شهرستان گفت: او یکی از مدیران دغدغه‌مند و فعال شهرستان شهربابک بوده است و برای او در پست های دیگر آرزوی موفقیت داریم.


تامین نیرو و ساختمان پلیس راهور از جمله معضلات راهنمایی و رانندگی شهرستان شهربابک بود.

در این جلسه سرهنگ دوم داود عبدلی به عنوان رییس جدید راهنمایی و رانندگی شهرستان شهربابک معرفی شد.

۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 24408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =