وضعیت نگران کننده مدیریت ساداتی نژاد صدای بسیج دانشجویی را درآورد

وضعیت نگران کننده وزارت جهاد کشاورزی با مدیریت ساداتی نژاد صدای بسیج دانشجویی را درآورده است.

به گزارش تحریریه، وضعیت نگران کننده وزارت جهاد کشاورزی با مدیریت ساداتی نژاد صدای بسیج دانشجویی را درآورده است. آنهم در دولتی که شعار خود را فسادستیزی قرار داده و با پرچم خشکاندن سرچشمه های فساد راهی قوه مجریه شده است.

بسیج دانشجویی دانشکده ابوریحان دانشگاه تهران در نامه ای به جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی درخواست کرد که با حضور در جمع کارشناسان و صاحب نظران، عملکرد خود را مورد نقد و بررسی و گفتگو قرار دهند.

بسیج دانشجویی دانشکده ابوریحان دانشگاه تهران در نامه ای به جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی از وی درخواست کرد تا با حضور در جمع کارشناسان و صاحب نظران، عملکرد خود را مورد نقد و بررسی قرار دهد.

در بخشی از این نامه آمده است:
ضمن اشاره به انحصار در واردات نهاده‌های دامی برای یک شرکت خاص در رابطه با اختلاف یورویی نهاده‌های دامی از اردیبهشت تاکنون، این سوال مطرح است که برای کشوری که دچار کمبود ارز است، چرا یک کالای ارزان‌تر، گران‌تر وارد کشور می‌شود؛ در حالی که کشور، حدود اختلاف ۵۵ یورویی را برای خرید نهاده در برخی کالاها تجربه کرده است و در کل باید طبق استانداردها، اختلاف سود حاصل از واردات ۵ الی ۱۰ دلار باشد در حالی که شاهد اختلاف ۵۵ دلاری هستیم.
چرا گفته نمی‌شود که قیمت بالای نهاده و هزینه‌ی تولید و قیمت دستوری، منجر شده که دامدار به کشتار دام مولد، در یکسال گذشته رو بیاورد؟
از حضرت‌عالی، پیرو طرح ارائه شده و باوجود نکات وارده بر طرح و همچنین پیرامون عملکرد یکساله وزارتخانه، دعوت به عمل می‌آید که به میزبانی بسیج دانشجویی دانشکده ابوریحان دانشگاه تهران با حضور در جمع کارشناسان و صاحب نظران، عملکرد خود را مورد نقد و بررسی و گفتگو قرار دهند.
وضعیت نگران کننده مدیریت ساداتی نژاد صدای بسیج دانشجویی را درآورد
پایان/
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 24653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =