دانش‌آموزان آمریکایی گرسنه هستند

 به گفته وزارت کشاورزی ایالات متحده، بیش از 34 میلیون نفر، از جمله 9 میلیون کودک در ایالات متحده از نظر غذایی ناامن هستند، به این معنی که آنها دسترسی مداوم به غذای کافی در خانواده خود را ندارند.

به گزارش تحریریه، به نقل از ABC News، مدارس میگویند که دقیقا با پایان‌یافتن برنامه‌های مزایای دوران همه‌گیری بچه‌ها گرسنه هستند. وقتی دانش‌آموزان غذای کافی ندارند، این مساله می‌تواند بر توانایی آنها برای یادگیری و عملکردشان تأثیر بگذارد. اغلب معلمان هستند که متوجه گرسنگی مزمن در دانش‌آموزان می‌شوند.

کنگره به طور موقت وعده‌های غذایی مدارس را برای همه دانش‌آموزان آمریکایی رایگان کرده بود، اما از زمانی که این برنامه در پاییز گذشته پایان یافت، به نظر می‌رسد که این نیاز بیشتر شده است.

به گفته وزارت کشاورزی ایالات متحده، بیش از 34 میلیون نفر، از جمله 9 میلیون کودک در ایالات متحده از نظر غذایی ناامن هستند، به این معنی که آنها دسترسی مداوم به غذای کافی در خانواده خود را ندارند. به گفته محققان، کودکان در چنین خانواده‌هایی در میان چالش‌های دیگر از نظر تحصیلی بیشتر دچار مشکل می‌شوند.

افزایش قیمت مواد غذایی بر خانواده‌هایی که شاهد کاهش انواع کمک‌های مالی هستند فشار وارد می‌کند. یکی از برنامه‌های فدرال که در این ماه به پایان می‌رسد، کوپن غذا در طول همه‌گیری است که به حدود 30 میلیون آمریکایی اختصاص یافته بود.

منبع: غربال

پایان/

۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 24708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =