نتیجه نهایی پیرامون تعیین حقوق و دستمزد کارگران تا پایان سال اعلام می‌شود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، ضمن تشریح فرآیند تعیین حقوق و دستمزد سالانه کارگران با بیان اینکه تنوع قراردادها و پرداخت‌ها یک چالش جدی برای کل سیستم اداری کشور است بر ضرورت ساماندهی پرداخت‌ها و استخدام این قشر تاکید کرد.

به گزارش تحریریه، سیدکریم حسینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با اشاره به دلیل تاخیر در برگزاری نشست شورای عالی کار به منظور تعیین حقوق و دستمزد کارگران برای سال 1402، گفت: توجه به وضعیت کارگران موضوعی است که باید در قالب ساماندهی کارکنان پیگیری شود و در کنار تسریع روند تعیین حقوق و دستمزد این قشر لازم است ساماندهی استخدام آنها نیز به طور جدی دنبال شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تنوع قراردادها و پرداخت‌ها قطعا یک چالش جدی برای کل سیستم اداری کشور است که باید برای تمام شاغلان در نظام اداری کشور ساماندهی شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: البته معمولا نشست شورای عالی کار برای تعیین حقوق و دستمزد کارگران هفته پایانی اسفندماه برگزار شده و نتیجه نهایی را تا پایان سال اعلام می‌کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ر گفت و گو با خانه ملت،، تاکید کرد: کمیسیون اجتماعی برگزاری نشست شورای عالی کار به منظور تسریع روند تعیین حقوق و دستمزد کارگران براساس ماده 41 قانون کار را به طور جدی تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری می‌کند.

پایان/

۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 24736

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =