استیضاح وزیر اقتصاد جدی شد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: گزارش کمیسیون درباره بررسی استیضاح وزیر امور اقتصاد و دارایی امروز به هئیت رئیسه مجلس ارسال خواهد شد و پس از بررسی آخرین تعداد امضاها در هیئت رئیسه درصورتی که حد نصاب استیضاح کنندگان باقی باشد،جهت طرح در صحن اعلام وصول میشود.

به گزارش تحریریه، مهدی طغیانی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اقتصادی درباره بررسی سه طرح استیضاح وزیر اقتصاد بیان کرد: در این بخش، تنها محورهای استیضاح در کمیسیون مطرح شده و وزیر به آنها پاسخ می‌دهد و نهایتا متقاضیان استیضاح اگر قانع شوند امضا خود را پس گرفته و در غیر اینصورت استیضاح را دنبال می‌کنند.

طغیانی بیان کرد: بنابراین تصمیم‌گیری در مورد گزارش کمیسیون اقتصادی، یعنی اینکه این گزارش اعلام وصول شده و یا نشود، بستگی به تعداد امضای این طرح دارد که تا قبل از اعلام وصول امکان تغییر آن وجود دارد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارنظر برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه کمیسیون اقتصادی تصمیم گرفت تا این استیضاح به دست رئیس مجلس به جریان بیافتد، گفت: برخلاف اظهار نظر اشتباه برخی رسانه‌ها، رئیس مجلس در این زمینه تصمیم گیری نمی‌کند و هیئت رئیسه تعداد امضاهای طرح را بررسی می کند و در صورتی که تعداد امضاهای متقاضیان استیضاح به میزان حد نصاب یعنی 10 امضا باشد جهت طرح در صحن علنی اعلام وصول می شود.

پایان/

۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 25125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =