آگهی مزایده سراسری املاک و مستغلات

سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در نظر دارد تعدادی از املاک تحت اختیار خود را از طریق مزایده سراسری شماره 1138 با جزئیات مندرج در اسناد مزایده و با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و به صورت الکترونیکی به فروش برساند.

به گزارش تحریریه، به نقل از سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، زمان انتشار در آگهی مزایده سراسری املاک و مستغلات: ساعت 8 روز یک شنبه مورخ 24/02/1402

آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت: ساعت 24روزسه شنبه مورخ 02/03/1402

زمان رمزگشایی پیشنهادات: ساعت 14 روز چهارشنبه مورخ 03/03/1402

ضمنا رعایت موارد ذیل الزامی است:

1- برگزاری مزایده صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد و کلیه ی مراحل فرایند مزایده شامل پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه )، ارسال پیشنهاد قیمت و رمزگشایی پیشنهادات در بستر سامانه ی مذکور انجام می پذیرد.

2- متقاضیان شرکت در مزایده می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) با شماره 1456 مرکز راهبری و پشتیبانی تماس حاصل نمایند و یا به آدرس اینترنتی به نشان setadiran.ir برای دریافت فهرست مراکز صدور گواهی الکترونیکی مراجعه نمایند.

3- خریداران محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی سازمان به نشانی WWW.TAMLIKI.IR مراجعه و برای بازدید از املاک مطرح در مزایده استان تهران با شماره تلفن 44907602 و 44903372 و شماره 27652295 ستاد مرکزی هماهنگی لازم بعمل آورند.

4- شرکت کارمندان دولت در مزایده منع قانونی دارد.

5- متقاضیان محترم جهت اخذ اطلاعات و آگاهی از شرایط و نحوه¬ی انعقاد قرارداد به نمایند گی های سازمان مراجعه و از املاک مطرح در مزایده بازدید بعمل آورند.

6- املاکی که دارای شریک مشاعی بوده و همچنین املاکی که فاقد سند مالکیت ثبتی می¬باشندتخلیه بر عهده خریدار است و از طریق تنظیم صلح نامه واگذار می¬گردد.

7- همزمان با انعقاد قرارداد با برنده مزایده، در املاکی که فاقد مفاصاحساب شهرداری و اداره امور مالیاتی باشد به برنده وکالت داده می¬شود تا ظرف مدت 2 ماه از تاریخ عقد، ضمن مراجعه به مبادی ذیربط اقدامات لازم جهت اخذ مفاصا حساب¬ها و استعلامات مربوطه به عمل آورد. در صورت عدم اقدام در موعد مقرر سازمان مسئولیتی در قبال پرداخت بدهی¬ها و خسارات احتمالی نخواهد داشت . هرگاه که مبلغ لازم جهت تسویه مفاصاحساب ماخوذه بیش از مبلغ قرارداد فیمابین باشد سازمان حق فسخ قرارداد را برای خود محفوظ می¬دارد.

8- در فروش اقساطی، برندگان ملزم به پرداخت سود اقساط به میزان سود بانکی مصوب شورای پول و اعتبار در قراردادهای فی مابین می باشند.

9- قیمت پیشنهادی متقاضیان املاک مطرح در مزایده میبایست بالاتر از قیمت پایه کارشناسی باشد.

10- حضورمتقاضیان محترم در جلسه رمزگشایی پیشنهادات بلامانع است .

11- شرایط تخلیه املاک دارای سند مالکیت بنام سازمان در ستون توضیحات هر یک از املاک درج شده است.

پایان/

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
کد خبر: 25357

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =