نقش جریان سازی و روایت گری اول در بازار سرمایه انکار ناپذیر است

مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار بورس در همایش هفته روابط عمومی و ارتباطات دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی اظهار داشت: نقش جریان سازی و روایت گری اول در بازار سرمایه انکار ناپذیر است.

به گزارش تحریریه، عشقی با بیان اینکه همیشه روایت اول رخداد ها نزد افکار عمومی نهادینه می شود گفت: این روایت اول است که همیشه جریان ساز است و روایت های ثانویه رویکردی واکنشی خواهد داشت و در این زمینه روابط عمومی های دستگاه های تابعه وزارت می تواند سهم بسازایی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد اعتماد در بین فعالان اقتصادی و بخصوص فعالان بازار سرمایه مهم است اظهار داشت: صرف نظر از نقش سیاستگذاران و مجریان اقتصادی، نحوه بیان ارائه خدمات نیز بخصوص در فضای کسب و کار مهم است و تببین سریع و صحیح خدمات و تصمیمات اقتصادی به جریان اعتماد سازی کمک شایانی خواهد کرد.

رئیس سازمان بورس افزود: در سال های گذشته اقدامات خوب و مهمی توسط دولت، سیاستگذاران بازار سرمایه با بکارگیری ابزار های نوین مالی و نوع آوری در این عرصه صورت گرفته اما برخی جریان های رسانه ای با در دست گرفتن روایت اول، اقدامات را به شکل وارونه به جامعه منتقل کرده و جهت دهی های گسترده انجام شد.

وی مجددا از همه مسئولان دستگاه های تابعه بخصوص استانی وزارت اقتصاد خواست با همدلی و تشریک مساعی در همه حوزه های وزارت اقتصاد یاری گر سازمان بورس باشند.

گفتنی است همایش گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی با تلاش مرکز روابط عمومی اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و با شرکت روابط دستگاه های تابعه و استانی در سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد.

پایان/

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
کد خبر: 25611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =