بررسی مفقود شدن اموال کاخ سعدآباد در تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری

رئیس هیات تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در گزارش تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری مفقود شدن فرش های سعدآباد بررسی شده است.

به گزارش تحریریه، محمدحسن آصفری در واکنش به مفقود شدن برخی اموال کاخ سعدآباد، گفت: در تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری دولت های یازدهم و دوازدهم به موضوع مفقودی اموال به طور کامل ورود کرده ایم و در این گزارش جزییات مفقودی اموال کاخ سعدآباد مورد بررسی قرار گرفته و اعلام شده است.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس اظهار داشت: گزارش تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری در مجلس نهایی و به هیات رئیسه مجلس ارسال شده است تا در نوبت قرائت در صحن علنی قرار گیرد. این گزارش در نهایت به قوه قضاییه ارسال می شود تا در بررسی های مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس هیات تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری دولت های یازدهم و دوازدهم با اشاره به آیین نامه داخلی مجلس در گفت‌وگو با خانه ملت، تاکید کرد: تا انتشار گزارش تفحص، اعضا اجازه رسانه ای کردن جزییات گزارش خود نیستند از این رو نمی توان بیش از این درباره جزییات و افراد دخیل در این مفقودی اموال اطلاع رسانی کرد.

پایان/

۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 25807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =