سپر حفاظتی از حامیان اغتشاشگران در سینما!

سپر حفاظتی از اغتشاشگران با فراهم کردن زمینه های انتفاع مالی ایجاد شده است که شرکت های معروف کرمان موتور و شیرآلات شودر یک سوی قرارداد هستند.

به گزارش تحریریه، سپر حفاظتی از اغتشاشگران معروف و یا همان سلبریتی ها با فراهم کردن زمینه های انتفاع مالی با ابزار هنر ایجاد شده است که شرکت های معروف کرمان موتور و شیرآلات شودر یک سوی قرارداد هستند.

کانال تلگرامی بیسیمچی مدیا نوشت: اخیرا مجله ادبی ناداستان با حمایت ‎شیرآلات شودر و ‎کرمان موتور اقدام به تولید مجموعه پادکست هایی کرده که برای روایت آنها از امثال باران کوثری، لیلی رشیدی، سحر دولتشاهی و کلا خانم هایی که کشف حجاب کردن استفاده کرده. "کرمان موتور" و "شرکت شودر" چطور میتونند در سیستم جمهوری اسلامی قد بکشند اما حامی مالی سلبریتی هایی بشن که پایه ثابت آشوب ها و جنبش ززآ بودند. آقای اژه‌ای اینم میخواید با یک و نیم جمعش کنید؟!

در نظام های قانونمندار، اجازه داده نمی شود تا فرهنگ به اسارت سیاست و جریان های سمپات با فعالیت های بی ثبات ساز به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم درآید، اما در ایران فضا به شکل عجیبی مبهم و سوال برانگیز است. شرکت کرمان موتور که ارتباطات نزدیکی با عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت دارد با این بازیگران طرف تعامل شده و برای آنها زمینه کسب درآمد فراهم کرده است تا در صورت محرومیت های احتمالی از فعالیت در سینما و ... دچار مشکل نشوند!

پایان/

۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 26127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =