کرامات جدید مهرداد بذرپاش برای حل مشکل مسکن!

کرامات جدید مهرداد بذرپاش برای حل مشکل مسکن! نشان می دهد که با یکی از شگفت انگیزترین دولت های تاریخ ایران روبرو هستیم.

به گزارش تحریریه، کرامات جدید مهرداد بذرپاش وزیر کابینه سیزدهم برای حل مشکل مسکن! نشان می دهد که با یکی از شگفت انگیزترین دولت های تاریخ ایران روبرو هستیم.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفت: در بخش مسکن روستایی رشد خوبی داشته‌ایم و تقریباً بر اساس برنامه حرکت می‌کنیم. واگذاری زمین در روستاها که مصوبه سال گذشته شورای عالی مسکن است از چند وقت آینده آغاز می‌شود.

در روستاها چیزی به نام مشکل زمین وجود ندارد، بلکه مشکل در نبود پول برای ساختن است. این مشکل با مشکل دیگری مخلوط شده و آن ساخت و ساز با مصالح بدکیفیت به صورت آجر و سیمان است که جایگزین مصالح بومی شده بدون اینکه مزیت های مصالح بومی کهه عایق گرما و سرما است را داشته باشد. به همین دلیل به مصرف بالای سوخت در زمستان و تابستان منتهی می شود که البته از نظر هویتی هم مشکل زا است و عناصر سنتی معماری بومی ایرانی اسلامی را در خود ندارد.

اما در مورد شهرها موضوع کاملا به زمین بستگی دارد و مشکل اصلی در زمین نهفته است که از طرف دولت احتکار می شود، اما مشکلات مصالح و بی هویتی شهرها نیز مانند روستاها به بدترین شکل ممکن وجود دارد.

در چنین شرابطی، مهرداد بذرپاش به دنبال دادن زمین رایگان به روستاییان! است که نشان می دهد با ضعیف ترین دولت تاریخ ایران مواجه هستیم که درک درستی از هیچ متغیری ندارد.

پایان/

۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 26788

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =