پیروزی ۱۰۰ آمریکا در برابر عایدی صفر ایران در توافق تحریمی جدید

در پی انتشار فیلم گفتگو با ابوالفضل ظهره وند سفیر اسبق ایران در ایتالیا و افغانستان، برخی از مخاطبین محترم تحریریه از سخنان ایشان برداشت سیاه نمایی کردند. به همین دلیل لازم دیدیم تکمله ای بر سخنان ایشان منتشر کنیم.

به گزارش تحریریه، در پی انتشار فیلم گفتگو با ابوالفضل ظهره وند سفیر اسبق ایران در ایتالیا و افغانستان، برخی از مخاطبین محترم تحریریه از سخنان ایشان برداشت سیاه نمایی کردند. به همین دلیل لازم دیدیم تکمله ای بر سخنان ایشان منتشر کنیم.

پایان/

۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 27087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • US ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      0 0
      دوستان تحریریه عزیز! دیگر اعصابی نمانده!دولت بی برنامه وبی اقتدارنمیتواند دو خیابان را اداره کند . تمام امور کشور در دست لابی های مختلف که حتی برخی از ٬خارج از کشور اداره میشوند٬ قرار دارد .دوستان وزارت باصطلاح امور خارجه از همان ابتدا محل تردد جاسوسان ودلالان بوده واست بخصوص بعد از انقلاب وتصدی امور توسط ابراهیم یزدی وداماد ایشان درسفارت ایران درآمریکا که منجر به مفقود شدن بسیاری از اسناد ومدارک ولیست های مختلفی شد که در صورت علنی شدن مانع از خسارت به کشور و ملت باشد.و حالا این تسلیم نامه! اخباری که راجع به این توافق نامه درخارج از کشور میخواند ومیشنود را در هیچ بیانیه سیاسی داخل کشور نمیتوان یافت.ایران هر روز بیشتر دوستان خود را از دست میدهد در همین برنامه به برخی از آنان اشار شد که فقط نوک کوه یخ است.والسلام
    • US ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      0 0
      در برنامه قبلی آقای ظهره وند بسیار دیپلماتیک این ننگین نامه را تفسیر نمودند که جای تشکّردارد.دست اندرکاران دولت یا نمیدانند یا آگاهانه بر خلاف تحّولات سیاسی -اقتصادی جهانی حرکت مینمایند ویا اینکه ملعبه دست زیرکان هستند. ! جایگاه مورد احترام در جهان با دودوزه بازی کلاشی بدست نمی آید عمل مستقل ووفاداری به اصول واحترام لازمه آن است چیزی که متاسفانه سیاست خارجی ایران فاقد آن است.کشورهای جهان بعمل نظر دارند نه به حرف وحرافی ومنافع ملّی برایشان ملاک است چیزی که مقامات سیاست خارجی با آن بیگانه هستند .موضع گیری علیه ترکیه که بر خلاف منافع ملی ما در مرزهای کشور تکفیری ها رامستقر کرده خیر! چرا که اعوان وانصار دست اند رکاران در ترکیه خانه ومستقلات دارند.بر علیه غرب !نخیر با همان دلیل!و..... دوستان اینگونه سیاست ها ازدید کشورهای دیگر پنهان نیست ومورد استفاده قرار میگیرد .چندنفراز سفرای سابق ایران از سوی کشورهای بیگانه بعنوان مشاور مورد استفاده قرار میگیرند؟ چه کسی بر رعایت پروتکل های وزارت خارجه توسط سفرا٬ کارداران وکارمندان نظارت میکند؟