افزایش ارزش رمز ارزها

افزایش تنش های ژئوپلتیکی و نگرانی از افزایش تورم سبب بالا رفتن قیمت رمز ارزها و روی آوردن سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در این بازار شده است.

به گزارش تحریریه، روزنامه «عربی ۲۱» مصر درباره افزایش قیمت رمز ارز بیت کوین نوشت، رمز ارز بیت کوین طی ۶ هفته گذشته به بالاترین سطح خود رسیده است.

کارشناسان به این رسانه خبری عنوان داشتند که متوقف شدن مقطعی افزایش نرخ بهره از سوی بانک های مرکزی کشورها در افزایش قیمت رمز ارزها تاثیر داشته است.

برپایه این گزارش، در بزرگترین جهش قیمتی از سیزدهمین روز ماه گذشته میلادی، ارزش مهمترین رمز ارز در یک روز در هفته گذشته به میزان ۳.۶ درصد افزایش یافت و بیت کوین به رقم ۲۶ هزار و ۷۹۴ دلار رسید.

این افزایش قیمت موجب شده است که دارندگان رمز ارزها و سرمایه گذاران اصلی در این زمینه بار دیگر به خرید آن روی آورده اند؛ به گونه ای که گزارش ها نشان می دهند اکنون ۱۵۶ هزار و ۶۶۰ کیف رمز ارز حاوی حدود ۱۰ هزار بیت کوین وجود دارد. این کیف ها مبلغی به ارزش تقریبی ۳۰۸ میلیون دلار از بیت کوین را از ۱۷ ماه جاری میلادی جمع کرده اند.

عربی ۲۱ در پایان گزارش خود آورد: بسیاری از کارشناسان مسائل مربوط به رمز ارزها می گویند دلیل افزایش ارزش رمز ارزها در دوره اخیر بروز تنش های ژئوپلتیکی و نگرانی از افزایش تورم بوده است و این مسائل سبب شده اند سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در بازار کریپتوکارنسی ها روی آورند.

در راستای همین تحولات ارزش رمز ارزهای دیگر همچون «کاردانو»، «سولانا» و «بولینگی» هم بالا رفته است.

پایان/

۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 27233

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =