بی توجهی دستگاه دیپلماسی به دو پایه راهبرد رهبر انقلاب برای مقابله با محور آمریکا اسرائیل

رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود درباره جنگ غزه نکات بسیار مهمی را مطرح فرمود که متاسفانه دستگاه دیپلماسی ما به این نکات بی توجهی می کند.

به گزارش تحریریه، رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود درباره جنگ غزه نکات بسیار مهمی را مطرح فرمود که متاسفانه دستگاه دیپلماسی ما به این نکات بی توجهی می کند.

پایان/

۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 28581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • GB ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
      0 0
      دوستان گرامی ! تنها دلیل بر انفعال وبی عملی ایران تعرض شدید منافع شخصی ومنافع ملّی است. در چین هنگامی که بنیانگذار علی بابا برخلاف مصالح ملی عمل کرد کنسرن وی باید ۲٬۴میلیارد دلار جریمه پرداخت میکرد تا بتواند بار دیگرفعالیت کند ویا در روسیه سرمایه داران روسی (اولیگارش ها)سالیان دراز علیرغم درخواست دولت روسیه مبنی بر سرمایه گذاری در داخل ،با خروج میلیارد ها دلار از روسیه عملأ کشور را به خاک سیاه نشاندند وحاکمیت روسیه با تدبیر اقتصادی وجدایی از این قشر وترجیح منافع ملی بر منافع این قشر راه رشد اقتصاد خود را باز تعریف نمود.نهایتأ با شروع جنگ اوکرایین این قشرتمام سرمایه خود درخارج از روسیه را از دست دادند ودولت روسیه هیچگونه مسٔولیتی را در این مورد قبول نکرد.(در مذاکرات صلح میتوانست اهم فشا ر برروسیه باشد).در ایران هم دقیقأ بهمین شکل است باضافه روس ستیزی وچین هراسی ونهایتأ ایزوله ایران وایجاد مشکل با کشورهای دوست بطوری که در صورت احتیاج هیچ هم پیمانی حتّی برای حفظ منافع خود نیز ایران را یاری ندهد. به سیاستمداران ایرانی باید یکبار دیگر گوشزد نمود:ترس بدترین مشاور در تصمیم گیری ها است.
    • NL ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      0 0
      عزیزان گرامی! ازروزی که دست وزیر امورخارجه روی ماشه بودتاامروز که بایدن در واشنگتن میگوید:ایران خواهان جنگ با ما نیست٬سه ماه واندی گذشته وشرایط همانطور که غرب میخواست در جهت ایزوله کردن ایران در میدان عمل ولوث کردن سیمای نیروهای نظامی-انتظامی در داخل متاسفأنه با سرعت شگفت آوری در حال تکوین است.سوالی که پیش میآید این است که:کدام عوامل با تعلل وبیفکری ویاترس و... ازسوی ایران به پیشبرد این امر کمک کرده است؟ دوستان افکار عمومی جهان از سه ماه پیش تا کنون تغیر کرده است حرافی ورجز خوانی وانگشت بر ماشه دیگر پاسخگونیست .اکنون با بیرون کردن ایران از صحنه مشغول تقسیم کار وغنایٔم بعد از نبرد هستند .عربستان وترکیه بعنوان طرف هوادار فلسطین بیشتر وبیشتر مطرح میشوند سر میز مذاکره خبری از ایران نخواهد بود.مسٔولان با ترس عدم شرکت مردم در انتخابات چنان متزلزل هستند به هر اقدام پوپولیستی دست میزنند تا مردم به پای صندوق های رأی بروند .نه بازگشت سلبریتی ها ونه مسابقات فوتبال آسیایی ونه هیچ اقدام دیگری میتواند اعتمادی را که چندین سال اخیر از بین رفته است دوباره احیأ نماید -
    • NL ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      0 0
      مگر مگر احساس روحیه موفقیت وشادی وطرد احساس حقارت که در طی سالیان دراز بر روحیه مردم انباشته شده روحیه وغرورملّی تنها امری است که درد ورنج را از این کشور دور نماید.دوستان پیروزی رژیم غاصب در نبرد غزه یعنی نابودی ایران! چرا که علیرغم دلخوری مردم کشور از حاکمیت !امّا امیدواری به غلبه جبهه مقاومت بر این رژیم غاصب آرزوی تک تک ایرانیان است انتظاری که اگر بخاطر اهمال منافع شخصی ویا خیانت بر آورده نشود کسی نمیداند چه بر سرایران خواهد آمد.!