مجازات جدید دانشجویان معترض آمریکایی:  6 ماه خدمت اجباری در غزه!

گروهی از قانونگذاران جمهوری‌خواه روز چهارشنبه گذشته لایحه‌ای را ارائه کردند که به موجب آن «هر فردی که به دلیل فعالیت غیرقانونی» در کالج یا دانشگاه محکوم شود، به مدت شش ماه به انجام خدمات اجتماعی در غزه اعزام می‌شود.

به گزارش تحریریه، به نقل از The Daily Beast، گروهی از قانونگذاران جمهوری‌خواه روز چهارشنبه گذشته لایحه‌ای را ارائه کردند که به موجب آن «هر فردی که به دلیل فعالیت غیرقانونی» در کالج یا دانشگاه محکوم شود، به مدت شش ماه به انجام خدمات اجتماعی در غزه اعزام می‌شود.

این لایحه به دنبال مجازات دانشجویانی است که مخالف نسل‌کشی مورد حمایت ایالات متحده هستند و دانشجویان را به همان جایی می‌فرستد که اسرائیل از بودجه و سلاح‌های آمریکا برای کشتن بیش از 34.700 نفر، تخریب خانه‌ها و آواره کردن نزدیک به دو میلیون فلسطینی استفاده کرده است.

این لایحه با عنوان «قانون خدمات اجتماعی ضد یهودستیزی» توسط نماینده اندی اوگلز ارائه شد و با حمایت نمایندگان جف دانچ و رندی وبستر به عنوان بخشی از دو لایحه ای که دانشجویان را هدف قرار می‌دهد، تأیید شد.

اوگلز در مورد این لایحه با فاکس نیوز صحبت کرد و گفت: «اگر از یک سازمان تروریستی حمایت می‌کنید و در فعالیت‌های غیرقانونی در دانشگاه‌ها شرکت می‌کنید، باید به سزای اعمالتان برسید. من شرط می‌بندم که این حامیان حماس یک روز هم دوام نمی‌آورند، اما بیایید به آنها فرصت بدهیم.»

پایان/


۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳
کد خبر: 29547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =