مدیر "امام صادقی" "صادق" نیست یا مدیر چینی؟

پاسکاری مردم بین مدیر از دانشگاه امام صادق(ع) آمده گمرک ایران و شرکت دورگه مدیران خودرو ادامه دارد و دولت مستاصل سیزدهم در حال درنوردیدن مرزهای تعارض منافع است!

به گزارش تحریریه، پاسکاری مردمی که اقدام به خرید محصولات شرکت مدیران خودرو کرده اند بین مدیر از دانشگاه امام صادق(ع) آمده گمرک ایران و شرکت دورگه مدیران خودرو ادامه دارد و دولت مستاصل سیزدهم در حال درنوردیدن مرزهای تعارض منافع است!

پس از انتشار گزارش کارشناسی در میز بازار تحریریه با عنوان گمرک ایران یا مدیران خودرو، کدام یک دروغ می گوید؟ انتظار می رفت که محمد رضوانی فر و مدیریت گمرک ایران و حتی ستاد اقتصادی دولت به ابهام ها پاسخ داده و روشنگری کند، اما ظاهرا مانند سه سال گذشته شاهد رفتارهای خارج از چارچوب مدیران دولت سیزدهم هستیم که بسیاری از آنها به طور دسته جمعی از دانشگاه امام صادق(ع) راهی نهادها و شرکتهای مختلف شده اند.

در تماس با نمایندگی های شرکت مدیران خودرو، این شرکت تاکید دارد که خودروهای فروخته شده که پلاک شده و کارت ماشین و کارت سوخت آنها هم صادر شده است آماده تحویل هستند و گمرک ایران اجازه ترخیص و تحویل نمی دهد. با اینکه از تاریخ بیمه این شرکت ها 4 ماه گذشته و از این بابت هم به خریداران زیان قابل توجهی وارد شده است.

محمد رضوانی فر معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران برخلاف شرکت مدیران خودرو که در پاسخ به مشتریان دلیل عدم تحویل خودروهای ثبت نام قطعی شده را کارشکنی گمرک اعلام می کند، اما واکنشی نشان نداده و سیاست سکوت در پیش گرفته است و نیاز به پاسخگویی احساس نمی کند که به ساختار از هم گسیخته در تیم اقتصادی دولت سیزدهم باز می گردد که بخش ها به صورت جزیره ای تصمیم گیری کرده و اختیارات زیاد و گاه فراقانونی دارند. به طوری که وزیر اقتصاد هم در این باره سکوت کرده است.

خروجی دپو خودرو در پشت گمرک در عدم تحویل به خریداران باعث ادامه سیاست عرضه قطره چکانی خودرو در 3 سال اخیر شده و دست شرکت چینی مدیران خودرو را برای افزایش قیمت های جدید در بازار رها شده ایران باز می گذارد.

آیا شاهد هماهنگی بین گمرک ایران و شرکت مدیران خودرو هستیم یا صرفا با سومدیریت مدیر امام صادقی دولت سیزدهم در گمرک باز می گردد؟

پایان/

۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
کد خبر: 29691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =