رسانه های مرداک خطاب به ترامپ: محترمانه کنار برو

رسانه های جریان اصلی امریکا وابسته به روپرت مرداک از ترامپ درخواست کردند تا محترمانه قدرت را واگذارد و برود.

به گزارش تحریریه، آیا ترامپ صرفا یک مامور سوخته و "باخته" نظام حاکم است و برای سیستم کار می‌کرد و یا برعکس او رهبری واقعی است و این نظام آمریکاست که با هدایت او پیش می رود؟

 اخیرا بزرگترین و پربیننده ترین شبکه خبری "جمهوریخواه و طرفدار ترامپ"،  شبکه فاکس نیوز به ترامپ با زبان خوشِ و ملایمِ خانم لورا اینگرام هشدار داد اگر خدای نکرده باخت، "با منزلت" کناره بگیرد.

 بزرگترین روزنامه جهان سرمایه داری و طرفدار ترامپ، وال استریت ژورنال، به ترامپ به  زبان خوش تلویحا هشدار داد اگر باخت زود برود و میراثش را ویران نکند.

نیویورک پست دیگر حامی ترامپ که افشاگرِ مخربترین اطلاعات هارددیسک پسر بایدن بود نیز به ترامپ توصیه دوستانه کرد آماده رفتن باشد.

این سه یاران قدیمی تنها نیستند.

سناتورهای هم حزب و دوستان سیاسی که در یک لحظه ترامپ را ترک کردند اشک و فریاد فرزند ترامپ را درآوردند که گله کرد چرا "همگی" پدرش را تنها گذاشته‌اند! کسانی که ترامپ را غولی بی شاخ و دم  و قدَر قدرت می‌دیدند الان او را بدون "ماسک" مامور کوچک و مهره‌ای سوخته و به فنا رفته و گریان خواهند دید که به سادگی بدست همان‌ها که بالا آوردندش رها شده و نظام حتی با زبان خوش به او هشدار داد "مصلحت سیستم" را  رعایت کند و بدون مقاوت مطیع تصمیم سیستم باشد.

بزرگان خواستند چهار سال "نقش رهبر" آمریکا را بازی کند اما خودش را به اشتباه با "رهبر آمریکا" اشتباه نگیرد؛ نقش بود و الان نمایش تمام شده.

 فصل مشترک جالبی بین سه منبع فاکس نیوز، وال استریت ژورنال و نیویورک پست که هر سه بزرگترین حامیان ترامپ بودند وجود دارد. آنها هر سه به روپرت مورداک، سرمایه داری ده‌ها برابر بزرگتر از ترامپ با ده‌ها رسانه در تمام گیتی تعلق دارند!  و حالا اتفاقا نکته این است:

"روپرت مرداک  یکی از -سران نظام- است"

اما ترامپ نیست. مهره آن‌هاست. مامور سیستم است. خودش جزو سران نیست. "نقش یک رهبر" را تنها چهار سال بر عهده داشت و خدمت حقیقی کرد و الان که به دلایل مفصل از جمله ناتوانی در جذب اکثریت مردم نیازی به او نیست همه ترکش کرده و دیگر آقای شومن "نقش"ی ندارد.

البته برای واقعی نگاه داشتن بازی رقابت، او اجازه سروصدا کردن و توییت و شکایت‌بازی یک ماهه را دارد تا هواداران میلیونی این مهره که باز فردا لازم است دور فرد جدیدی گردآیند از حمایت سیستم مایوس نشوند.

ترامپ اما ذره‌ای اجازه "سرپیچی" از تصمیم انفصال که مساوی با الحاد در نظامِ سرمایه‌داریِ کازینویی حاکم است، ندارد.

پایان/

۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
کد خبر: 396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =