قاضی‌زاده هاشمی: کسانی که با شعار ارزشها فساد می کنند ولایت معاش هستند نه ولایتمدار

احسان قاضی‌زاده هاشمی عضو فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی در نشست "مجلس تراز ایران" از نظام پارلمانی تک مجلسی و سواستفاده برخی نمایندگان از ارزشها انتقاد کرد.

تهران – تحریریه - احسان قاضی‌زاده هاشمی عضو فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی در نشست "مجلس تراز ایران" از نظام پارلمانی تک مجلسی و سواستفاده برخی نمایندگان از ارزشها انتقاد کرد.

احسان قاضی‌زاده هاشمی عضو فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی در نشست "مجلس تراز ایران" که با شعار "این خانه از ماست" برگزار شد، گفت: ساختار مجلس در ایران نخبگانی نیست و ایران یکی از معدود کشورهای تک مجلسی در دنیا به شمار می رود که فاقد مجلس دوم یا مجلس سنا است. وی افزود، مجلس شورای اسلامی مجلس عوام است که به مسائل روزمره مردم پرداخته و قادر به حرکت تخصصی نیست. عضو فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی ادامه داد، بنده در سه قوه تجربه کار دارم و می توانم با قاطعیت اعلام کنم که این قوه ناکارآمدترین قوه در بین سه قوه کشور است که عملا به دنباله رو دولت ها تبدیل شده و دولت های مختلف؛ نماینده های شهرها را با زدن یک پل و یا جاده با قیمت ارزان به استخدام خود در می آورند. این نماینده مجلس با انتقاد از تضاد در شعار و عمل برخی نمایندگان گفت: به اعتقاد بنده نماینده ای که از ولایت دم می زند و سپس مانند نمایندگانی که قوه قضائیه به جرم فساد بازداشت کرد، فساد می کنند؛ نه ولایتمدار که ولایت معاش هستند و از ارزش ها برای کسب درآمدهای ناصواب سوااستفاده می کنند. وی با اشاره به افزایش قیمت بنزین گفت که مجلس از این امر بی اطلاع بود و در جلسه سران قوا سازوکار به گونه ای است که رئیس مجلس تصمیم گیری می کند که به معنای کلیت مجلس نیست. این نماینده مجلس در پایان گفت که در همه جای جهان رئیس مجلس ندارند و از آن با عنوان سخنگوی مجلس یاد می کنند، اما در ایران رئیس مجلس به یک قوه! تبدیل شده است. پایان خبر/
۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴
کد خبر: 5452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =