سرلیست و نبض جناح انقلابی جریان اصولگرایی از تهران رفت، تاکتیک یا ...؟

سید شمس الدین حسینی سرلیست جناح انقلابی جران اصولگرا که با عنوان طیف عدالتخواه و مدیران دولت نهم و دهم هم شناخته می شود از حوزه انتخابیه تهران به تنکابن، رامسر و عباس آباد تغییر محل داد.

تهران - تحریریه - سید شمس الدین حسینی سرلیست جناح انقلابی جران اصولگرا که با عنوان طیف عدالتخواه و مدیران دولت نهم و دهم هم شناخته می شود از حوزه انتخابیه تهران به تنکابن، رامسر و عباس آباد تغییر محل داد.

  به گزارش تحریریه، سید شمس الدین حسینی وزیر اسبق اقتصاد در دولت های نهم و دهم با حضور در فرمانداری تهران حوزه انتخابیه خود را تغییر داد و از تهران به حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس آباد منتقل شد. سید شمس الدین حسینی که سرلیست جناح انقلابی جریان اصولگرایی در تهران بود و عملا این طیف را در کل کشور هدایت می کند از تهران رفت و باعث غافلگیری جریان های سیاسی شد که تحرکات مدیران دولت های نهم و دهم را زیر نظر دارند. این جریان که جریان عدالتخواهی کشور را نمایندگی می کند در ماه های اخیر تحرکات خود را برخلاف دوره های پیش افزایش داده و قصد دارد در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی حضور جدی داشته باشد. ناکامی جریان اصلاحات و کارگزاران در دولت های یازدهم و دوازدهم که با ناکامی لیست امید در مجلس دهم کامل شد، در کنار عدم وجود گفتمان ایجابی در میان طیف محافظه کار جریان اصولگرایی و اعتراض ها به سرلیستی حداد-قالیباف باعث افزایش اقبال مردمی به جریان عدالتخواهی که با عنوان مدیران دولت های نهم و دهم هم شناخته می شود، شده است. از شمس الدین حسینی به عنوان یکی از گزینه های اصلی حضور در هیات رئیسه و کمیسیون های اقتصادی مجلس نام برده می شود. پایان خبر/
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷
کد خبر: 5623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =