نامه تشکر جوانان گچساران از نمایندگان مجلس بابت رد اعتبارنامه تاجگردون

جمعی از جوانان شهرستان گچساران با انتشار نامه ای از عملکرد انقلابی نمایندگان مجلس یازدهم در رد کردن اعتبارنامه غلام‌رضا تاجگردون تقدیر کردند.

تهران - تحریریه - جمعی از جوانان شهرستان گچساران با انتشار نامه ای از عملکرد انقلابی نمایندگان مجلس یازدهم در رد کردن اعتبارنامه غلام‌رضا تاجگردون تقدیر کردند.

به گزارش تحریریه، متن کامل این نامه بدین شرح است: ضمن عرض تبریک به آن عزیزان بابت اعتماد ملت ایران و آرزوی توفیقات ، مشاهده گردید در اولین روزهای شروع به کار مجلس و در جریان بررسی اعتبارنامه نماینده ها ، اعتبار نامه نماینده مردم شریف گچساران و باشت تایید نشده است . این امر سبب طلوع نور امید در دلهای همه مظلومان و عدالتخواهان خصوصا مردم مظلوم و ستمدیده گچساران و باشت شده است . مردمی که سالها زیر یوغ خوانین ظالم و مباشرین ستمکار و فاسد دوره پهلوی چون بهمن و ظفر تاجگردون هر آنچه داشتند و می کاشتند را با زور و ستم از دست می دادند و امروز که انقلاب شده است و بساط خان و خان بازی به لطف انقلاب خمینی کبیر برچیده شده است بنا به دلایلی که همچنان برای مردم این منطقه روشن نیست، هنوز مباشر زاده و خان زاده ای چون تاجگردون با تغییر لباس از کارگزاران پهلوی به کارگزاران حکومت اسلامی تبدیل شده اند و حکومت می کنند. غلامرضا تاجگردون همان فردیست که بدون هیچ کارنامه ای در سن ۲۴ سالگی با رانت پسر عمویش به سطوح بالای مدیریت کشوری می رسد و با فسادهای بی پایان در مراکز اقتصادی و مالی به ثروت های بادآورده و افسانه ای رسیده است. او در تحصن مجلس ششم و نیز در فتنه علیه ملت و انقلاب نیز ایستاد. او امروز با خرید رای و خرید افکار با بیت المال حکومت اسلامی و استخدام اراذل و اوباش در حیاط خلوت هایی چون پتروشیمی گچساران همان حکومت طاغوتی را پایه گذاری کرده است و هر مخالف و منتقدی را با زور و تهدید شعبان بی مخ های مزدور می ترساند اما واقعیت آنی نیست که از بیرون دیده می شود. مزدوران تاجگردون نه آنقدر شهامت دارند که تهدیدشان را علنی بگویند و نه آنقدر جدی هستند که حتی تاجگردون به آنها تکیه کند. گچساران معبر شهدا با تقدیم صدها شهید دفاع مقدس و رزمنده مدافع حرم و شهدای تولید نفت آنقدر جوان دلداده نظام و رهبری دارد که تهدیدهای این اراذل و اوباش نتواند خللی در نظم و امنیتش ایجاد کند. جنابان نماینده انقلابی ، هر چند جان دادن در راه این نظام و انقلاب افتخاریست بس بزرگ اما بدانید و آگاه باشید جوانان و مردم گچساران آن چند مزدوری که این یکی دو روز تهدید کردند نیستند و پشت تصمیم و اقدام شما سیل جمعیتی را خواهید دید که بارقه های امید برخورد با فساد در دلشان روشن شده است و این امید و این حرکت را با خونشان پشتیبانی خواهند کرد و از هیچ تهدید تو خالی نخواهند هراسید. الگوی شما آیت و دیالمه ای هستند که جان دادند اما فساد را با تمام رگ و ریشه سرطانی اش از انقلابمان دور کردند ، شما نیز صدای ملت مستضعفی باشید که چپاول گران بیت المال و سارقان اعتماد مردم گلویشان را فشرده اند و خونشان را چون زالو مکیده اند. مردم گچساران و باشت خصوصا جوانان دلیر و بسیجیان جان بر کف این دیار دلاور خیز به شما اطمینان و تضمین می دهند که پشت تصمیم انقلابی شما هستند و امنیت ذره ذره خاک سرخ این سرزمین را تضمین می کنند. نمایندگان عزیز مجلس ، اگر می خواهید درخت انقلاب اسلامی در گام دوم به ثمر بنشیند باید فساد را ریشه کن کنید و شاخه های هرز را هرس کنید و اگر می خواهید فساد را ریشه کن کنید امروز روز موعود و سوژه مورد بحث ام الفساد خانه ملت است ، مردم و انقلاب را از اعتماد و امیدشان ناامید نکنید و در گام اول قدم ها را محکم بردارید که خدای شهدا و مردم کنار شما هستند. جمعی از جوانان انقلابی گچساران پایان/
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۳
کد خبر: 6802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =