بی توجهی بنیاد شهید به فتوای امام خامنه ای درباره به روز شدن معوقات

درحالیکه 2 هفته از فتوای رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای درباره به روز شدن مطالبات، و معوقات خانواده شهدا می گذرد، بنیاد شهید در کمال ناباوری؛ بی تفاوتی پیشه کرده است.

تهران - تحریریه - درحالیکه 2 هفته از فتوای رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای درباره به روز شدن مطالبات، و معوقات خانواده شهدا می گذرد، بنیاد شهید در کمال ناباوری؛ بی تفاوتی پیشه کرده است.

به گزارش تحریریه، حدود 2 هفته از علنی شدن فتوای رهبر معظم انقلاب درباره به روز شدن مطالبات ریالی می گذرد. تحریریه برای نخستین بار(اینجا) با ورود به موضوع و با استناد به فتوای رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) نشان داد که بنیاد شهید زیان های سنگینی را به خانواده شهدا وارد کرده است. این نهاد متولی خدمت رسانی به خانواده شهدا معوقات را گاهی با 6 سال تاخیر و بدون به روز رسانی پرداخت کرده و زیان های فراوانی را به این قشر وارد کرده است. در سال جاری که معوقات از سال 1393 پرداخت شد، این پرداخت شدن با از بین رفتن 90 درصد ارزش واقعی این معوقات بوده است و در کمال ناباوری بنیاد شهید سیاست سکوت محض در این باره در پیش گرفته و موضوع را نادیده گرفته است. بنیاد شهید درحالی به روز شدن معوقات را نادیده گرفته است که از دوران محمدعلی شهیدی درگیر پرونده های فساد بوده و عملکردی مبهم داشته است. حضور آقازاده ها در گروههای اقتصادی آن و مدیریت های طولانی مدت و بی بازده که غیر از عقبگرد ثمره دیگری نداشته است، در دوران سعید اوحدی هم ادامه داشته و خبری از احقاق حق خانواده شهدا نیست. شنیده ها حاکی از این است که جمع کثیری از خانواده شهدا با تنظیم طومار و شکایت به مراجع ذی صلاح درصدد پیگیری موضوع و وادار ساختن این نها به عمل به فتوای رهبری هستند. پایان/
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
کد خبر: 7391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =