اعتراض مجلس به رویکرد متعصبانه وزارت بهداشت در نادیده گرفتن روش های نوین درمان کرونا

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به رویکرد متعصبانه آن در نادیده گرفتن روش های نوین درمان بیماران ناشی از ویروس کرونا اعتراض کردند.

تهران - تحریریه - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به رویکرد متعصبانه آن در نادیده گرفتن روش های نوین درمان بیماران ناشی از ویروس کرونا اعتراض کردند.

به گزارش تحریریه، وزارت بهداشت در مواجهه با ویروس کرونا رویکردی مبهم و بدون برنامه داشته و دستورات متناقضی را تاکنون صادر کرده و رویکردهای نوین درمانی را نادیده گرفته است. تناقض های فراوان در راههای پیشگیری و درمان بیماران ناشی از ابتلا به ویروس کرونا به حدی است که این یقین را ایجاد می کند که متولیان امر نمی دانند با چه پدیده ای مواجه هستند. تلفات بالای کشور و سایر کشورها هم نشان می دهد که نظام بهداشت و درمان جهانی از فهم این موضوع عاجز است و در حال خریدن زمان است تا دوره بیماری سر شده و به تندریج محو شود. علیرغم بی برنامگی وزارت بهداشت، متخصصان طب سنتی از روز اول با برنامه حاضر شده و استفاده کنندگان از روش های درمان طب سنتی تاکنون نتایج درخشانی را کسب کرده اند. با این حال وزارت بهداشت چشم خود را بر روی این دستاوردها بسته و به نسخه ها متناقض سازمان بهداشت جهانی اکتفا کرده است که در بهترین حالت می گوید درمانی برای درمان کرونا ندارد! جمعی از نمایندگان مجلس در این نامه از وزیر بهداشت درخواست کرده اند که رویکرد متعصبانه خود در نادیده گرفتن روش های نوین درمانی متخصصان طب سنتی را به کنار گذشته و در مواجهه با درمان و سلامت ملی با بی منطقی برخورد نکند. [caption id="attachment_7474" align="aligncenter" width="406"]درمان کرونا[/caption] پایان/
۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
کد خبر: 7472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =