زیان عملیاتی بزرگترین سرمایه گذاری سازمان اقتصادی کوثر در حوزه آبزیان

بزرگترین سرمایه گذاری سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید و اموز ایثارگران برای 6 ماهه نخست زیان عملیاتی سنگینی ثبت کرد.

تهران - تحریریه - بزرگترین سرمایه گذاری سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید و اموز ایثارگران برای 6 ماهه نخست زیان عملیاتی سنگینی ثبت کرد.

به گزارش تحریریه، بررسی صورت های مالی شش ماهه شرکت آبزی اکسیر کوثر وابسته به سازمان اقتصادی کوثر زیرمجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران نشان از زیان سنگین عملیاتی دارد. شرکت آبزی اکسیر کوثر در شش ماهه نخست سال عملیاتی خود 75 میلیارد ریال زیان عملیاتی ثبت کرده است. برای راه اندازی پروژه های پرورش آبزیان شرکت آبزی اکسیر کوثر حدود 6 سال پیش؛ بیش از 70 میلیارد تومان هزینه شد و در تمام سالهای اخیر سرمایه گذاری های تکمیلی فراوانی هم انجام شده است که رقم به روز شدن آن بیش از 200 میلیارد تومان را نشان می دهد. با این حال این شرکت به مانند یک چاه ویل برای بلعیدن سرمایه های سازمان اقتصادی کوثر عمل کرده و چنانچه صورت های مالی آن نشان می دهد همچنان در مسیر زیان دهی قدم می زند. زیان طولانی مدت این شرکت درحالی ادامه دارد که چندی پیش و در آغاز به کار پروژه سرمایه گذاری سازمان اقتصادی کوثر، سایت شهید خبر؛ مورد حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان اقتصادی کوثر؛ در گزارشی با عنوان دستاوردهای شرکت آبزی اکسیر کوثر/وقتی خودباوری و ما می توانیم جواب می دهد از دستاوردهای این شرکت خبر داد! بررسی های میدانی نشان می دهد که شرکت آبزی اکسیر سرمایه گذاری موفق نبوده است، اما دلیل اصرار سازمان اقتصادی کوثر برای ادامه این پروژه ناکام مشخص نیست. پایان/
۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
کد خبر: 7647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =