عبارات «چرخه باطل انتقام» و «تله تنش» جنگ روانی رسانه ای حامیان همان تروریست هاست

آن چه از راهبرد رهبری انقلاب اسلامی استنباط می شود، سوخت حقیقی «موشک های انقلاب اسلامی» عواطف انسانی مظلومان و مستضعفان جهان است که باید ساختار نظام ظالمانه استکبار صهیونی را که بر پایه لیبرال کاپیتالیسم استوار شده، در سراسر عالم منهدم کند؛ و در این میان، موشک جنگی صرفاً برای تنبیه جنایتکار است، نه برای نابودی او

به گزارش تحریریه، محمدعلی رامین به مناسب شهادت شهید محسن فخری زاده و نزدیک شدن به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی خطاب به فرمانده کل سپاه یادداشتی نوشته که متن این یادداشت به شرح زیر است؛


از: بنیاد جهانی بررسی هولوکاست
به: فرمانده عزیز کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
برادر گرانقدر سردار سرلشکر سلامی!
سلام علیکم بما صبرتم 

ضمن عرض تبریک شهادت و تسلیت فقدان دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشورمان، «شهید محسن فخری زاده»، توجه جناب‌عالی به این مرقومه جلب می شود:
ابتدا باید مفهوم «انتقام سخت» برای ما تبیین شود؛ تا انجام مراحل عملیاتی آن، برای ما مفهوم باشد، هرچند تسلای فوری احساسات مجروح ما نباشد!
استراتژی «ارعاب و ارهاب» قدیمی ترین رویکرد اشرار یهودی در برابر پیامبران و صالحان زمین بوده و هست.
راهبرد اسلامی انقلاب ما دقیقاً در تقابل با راهبرد جنایتکاران_تروریست صهیونی، نه تسلیم شدن است، نه سکوت کردن و نه با هیچ حادثه ای از نقشه جهانشمول خود منحرف شدن است؛ بلکه هشیاری، مقاومت، تقویت اقتدار همه جانبه با همبستگی میان همه مظلومان، شناسایی و شناساندن جنایات پیدا و پنهان و نیز نقاط ضعف دشمنان بشریت، روشنگری برای هدایت افکار عمومی جهانیان همراه با حمله به استراتژی مجرمان و مجازات آنهاست. 
البته این که پاسخگوی احساسات پرشور ما مردم هستید، از شما سپاسگزاریم؛ اما می دانیم که به برنامه تروریست ها در مابعد ترورها اشراف کامل دارید.
این که افرادی ترور شهید قاسم سلیمانی را «چرخه باطل انتقام» بگویند، جاهلانه و بلکه خائنانه است؛ این که ترور شهید محسن فخری زاده را «تله تنش» بنامند، جنگ روانی رسانه ای حامیان همان تروریست هاست؛ این که «اگر نزنیم، میزنند»، سخن درستی است؛ اما پرسش اساسی آن است که: «چگونه بزنیم که دیگر آنها موجود نباشند تا بخواهند یا بتوانند ما را بزنند»؟...
سردار عزیزتر از جانم!
شما گفته اید: «انتقام سخت از عاملان این ترور در دستور کار قرار گرفته است»...
همه دوستداران ایران و انقلاب اسلامی در جهان نیز، همین عملکرد را از شما انتظار دارند.
یقیناً «انتقام سخت»، بیشتر از موشک بالستیک لازم دارد؛  که متعاقباً توضیح داده خواهد شد.
آن چه از راهبرد رهبری انقلاب اسلامی استنباط می شود، سوخت حقیقی «موشک های انقلاب اسلامی» عواطف انسانی مظلومان و مستضعفان جهان است که باید ساختار نظام ظالمانه استکبار صهیونی را که بر پایه لیبرال کاپیتالیسم استوار شده، در سراسر عالم منهدم کند؛ و در این میان، موشک جنگی صرفاً برای تنبیه جنایتکار است، نه برای نابودی او...
شما قطعاً برای نیل به این هدف، برنامه ها دارید که چه بسا منطقاً امکان بیان آن را هم نداشته باشید...

فارغ از برنامه هایی که دیگران از آن بی خبرند، سه نکته را با دوازده پرسش برای مخاطبان این نوشتار یادآوری و چند پیشنهاد را به شما تقدیم می کنم:

الف- انقلاب اسلامی یک چالش فراگیر و یک نبرد غافلگیرانه مقابل جریانی جهانی است که حداقل از چندین قرن پیش با  پیروزی های متنوع و متوالی در جنبش «دین زدایی» خود، جهان امروز را تقریباً در سیطره کامل خود درآورده است.
طی چهل و دو سال اخیر، یک جنگ ترکیبی هوشمندانه «Hibrid War» میان استکبارصهیونی به سردمداری مثلث «آمریکا_انگلیس_اسرائیل» و عوامل اروپایی و منطقه ای و داخلی آنها علیه انقلاب اسلامی برپا شده است.
توفیقات فراوان «راهبرد انقلاب اسلامی» با طراحی و ارائه «نظام امت/امامت» در برابر سلطه گسترده «استکبارصهیونی»، غیرقابل انکار است؛ اما غفلت های غیرقابل اغماض نیروهای انقلاب اسلامی در این نبرد سهمگین و سرنوشت ساز تاریخ بشری را که باید منجر به نجات نهایی جامعه جهانی بشود، نیز نمی توان نادیده گرفت.
ب- «شناخت واقعی» از دو جبهه متعارض «انقلاب اسلامی» با عقبه فرهنگی_عقیدتی جهانی آن و «استکبارصهیونی» با پیشینه تاریخی و نفوذ جغرافیایی آن، شرط لازم برای ورود در این نبرد تاریخ ساز بوده و هست. 
اما شرط کافی برای پیروزی در این کشمکش تمدن آفرین، شناخت شیوه های مبارزاتی «نظام سلطه جهانی» برای دستیابی به اغراض اقتصادی_فرهنگی_سیاسی_نظامی_ امنیتی «صهیونیست ها»ست.
پ- در این جا چند حادثه «تاریخی» را برای تأمل و مطالعه دوستان مان در «اتاق هوشمند» شما به عنوان نمونه و در قالب پرسش مطرح می کنم تا معلوم شود که جنگ ترکیبی «عقیدتی/عاطفی/روانی/ تبلیغاتی» استکبارصهیونی، با ابزار رسانه های فراگیرشان، مقدمه و پشتوانه جنگ های نظامی و ارتکاب انواع جنایات و گاهی جایگزین آنهاست؛ هرچند امروزه با دستیابی نسبی همگان به اینترنت و شبکه های اجتماعی، اقتدار رسانه های سنتی صهیونیست ها بطور روزافزون متزلزل شده و می شود:

1. چرا حملات وحشیانه ایالات متحده به کشورهای آمریکای لاتین، در سرآغاز قرن بیستم، همزمان شد با تشکیل کنفرانس جهانی صهیونیست ها در بازل سوئیس برای تشکیل «خانه یهودیان» به رهبری تئودور هرتسل؟
2. چرا نتیجه جنگ اول جهانی منجر به صدور اعلامیه بالفور وزیر خارجه انگلیس به دستور «اعلیحضرت پادشاه بریتانیا» خطاب به «والتر روتشیلد» سرمایه دار یهودی و عضو مجلس عوام برای تشکیل «وطن یهودیان» در فلسطین اشغالی شد؟
3. چرا «انتقام سخت» آمریکا از حمله ژاپن به پایگاه دریایی پرل هاربر «Pearl Harbor» پنج سال بعد، منجر به پیروزی در جنگ دوم، اشغال آلمان، انفجار اتمی هیروشیما، اشغال کامل ژاپن، تشکیل اسرائیل در فلسطین و ابرقدرتی هفتاد و پنج ساله آمریکا در کل جهان شد؟
4. چرا ماجرای انفجار هواپیمای مسافری پان آمریکن بر فراز لاکربی اسکاتلند با پیگیری 23 ساله آمریکائی ها، بالاخره به قتل ذلیلانه معمرالقذافی و نابودی و اشغال لیبی منتهی شد؟
5. چرا جنگ بیست ساله خونبار ویتنام با بیش از پنج میلیون قربانیان ویتنامی و سیصدوشصت هزار کشته و مجروح و سپس فرار مفتضحانه ارتش خونخوار آمریکایی، موجب احساس قهرمانی ویتنامی ها و شکست و فروپاشی رژیم ایالات متحده نشد؟
6. اما چرا ارتش ابرقدرت شوروی در اشغال نظامی 9ساله افغانستان، که به «ویتنام شوروی» و «تله خرس» معروف شد، رژیم متجاوز شوروی بعد از 45 سال، «جنگ سرد» را به آمریکا باخت و با فرار از افغانستان، متلاشی شد؟ 
7. چرا اسرائیل برای آزادی خلبان اسیر خود «رون آراد»، از سال 1365 تابحال گروکشی می کند: «شیخ عبدالکریم عبید» حزب الله را از خانه اش در جنوب لبنان می دزد (1368)؛ «مصطفی دیرانی» از مسئولان امل را به اسارت می برد(1373)؛ علیرضا عسگری از وزارت دفاع ما را می رباید(1385)؛... لیکن ما ربایش «سیدموسی صدر» و حتی احمد متوسلیان و همراهانش را رها کرده ایم...؟
8. با غارتگری اقلام معیشت ایرانیان توسط ارتش اشغالگر انگلیس در خلال جنگ اول جهانی، حدود «ده میلیون هموطن ایرانی» قتل عام شدند تا دولت صهیونی انگلیس توانست، رژیم قاجار را سرنگون و رژیم پهلوی را بر کشورمان تحمیل کند؛ چرا پرونده سهمگین این «هولوکاست ایرانیان» را دنبال و خون بهای هموطنان مان را مطالبه نمی کنیم؟
9. چرا خیانت واگذاری جزیره بحرین توسط محمدرضا پهلوی به صهیونیست های انگلیسی_آمریکایی را برای مسلمانان منطقه بازگو نمی کنیم و به عنوان «ایرانی» از هموطنان مظلوم این جزیره که اشغالگران صهیونیست، اینک رسماً در اداره آن دخالت علنی می کنند، عذرخواهی نمی کنیم؟
10. چرا جمهوری اسلامی ایران که به فتوای امام امت، حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای، تولید و نگهداری و استفاده از بمب اتمی را برای خودش و دیگران «حرام شرعی» می داند و به هیچ کشوری حمله نظامی نکرده است، باید دانشمندانش ترور شوند و دولت منتخب ملتش، تسلیم مذاکره برای واگذاری فناوری صلح آمیز هسته ای خویش به کشورهایی بشود که بیشترین سلاح هسته ای و میکروبی و شیمیایی را دارند و ساختارشان برای تجاوز به دیگر کشورها بنا شده است؟ 
11. چرا سازمان «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»، پیروان ولایت فقیه و انقلابیون ایران و جهان را برای «پاسداری از ارزش های انسانی انقلاب جهانی اسلام» سازمان دهی نمی کند و حتی فرصت های موجود را به کار نمی گیرد؟
12. پاسداران انقلاب اسلامی چرا مبارزان جبهه مقاومت در برابر توطئه جهانی باند پیچیده «مافیای کرونا» (شامل بنیاد راکفلر_بیلدربرگ_شوواب و بیل گیتس) را به همبستگی و هماهنگی فرا نمی خواند؟...


موارد فوق بخشی از ظرفیت های بلااستفاده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای گرفتن «انتقام سخت» از جنایتکاران ضدبشری است که بهترین انسان های ملل جهان را ترور می کنند و انصافاً مستحق سنگین ترین مجازات ها می باشند...
اینک در خاتمه، مشخصاً پنج پیشنهاد به شما فرمانده معزز و جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیم می شود:
1. با خروج ایران از معاهدات ان پی تی و برجام منسوخ، پرونده هسته ای باید از وزارت خارجه منتقل شود به بنیادی علمی_فناوری با عنوان «بنیاد دفاعی_هسته ای شهید محسن فخری زاده».
2. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید آموزش فناوری هسته ای را به انقلابیون ضد صهیونیستی جهان، اعم از ملل مستضعف و دول مقاوم یا گروه های مردمی مبارز علیه سلطه استکبار صهیونی، به عهده بگیرد.
3. باید «بنیاد کمک رسانی جهانی قاسم سلیمانی» برای نجات مستضعفان جهان در شرایط سختی که از سوی استکبارصهیونی بر آنها تحمیل می شود، تأسیس گردد.
4. «بنیاد جهانی بررسی هولوکاست»، پشتوانه نظری_اخلاقی_عاطفی استکبار صهیونی را از سال 1385 در جوامع غربی هدف گرفت و منطق دفاعی سپاه در «جنگ هوشمندانه» علیه صهیونیست های جهان را پیگیری می کرد که با سیاست های دولت روحانی منکوب و منزوی شده است؛ شما می توانید در احیای آن مساعدت کنید.
5. یادداشت «هشدار بزرگ رامین به قوم یهود» (با کد خبر 8710-12636 مورخ 22 دیماه 1387 خبرگزاری ایسنا)، خلع سلاح عقیدتی_سیاسی صهیونیست ها با کمک یهودیان جهان را تبیین کرده است؛ پس از ارزیابی محتوای آن، به شرط مصلحت، اقدام مقتضی را برای پیگیری آن صادر بفرمایید. 


همراه با هزاران دعای خیر
دبیرکل بنیاد جهانی بررسی هولوکاست
محمدعلی رامین / یکشنبه 1399/9/9

پایان/

۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰
کد خبر: 8094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =