بنز و بی ام و(BMW) خریدار مگاپلتفورم SP100 شرکت سایپا شدند!

شرکت خودروسازی سایپا اعلام کرده است که مگاپلتفورم ملی خود را به خط تولید فرستاده است.

به گزارش تحریریه، شرکت خودروسازی سایپا اعلام کرده است که بر روی مگاپلتفورم ایرانی خود به نام SP۱۰۰ یک کراس اوور به بازار عرضه خواهد کرد که رکورد کمترین فاصله زمانی از رونمایی تا ورود به خط تولید را به نام سایپا آریا ثبت می کند!

این خودرو که در مرداد ۹۹ رونمایی شد، در کمتر از ۶ ماه وارد خط تولید شده و در حال تجریه فرایند مونتاژ اولیه است.

این رکوردشکنی های ادعایی در حالی در بوق و کرنا شده است که سایپا نزدیک به 3 دهه به تولید پراید مشغول بوده و سهم قابل توجهی در تلفات جاده ای کشور داشته است.

میز بازار تحریریه با جستجو در نت به چیزی به نام مگاپلتفورم بر نخورد و معلوم نیست که فرق بین پلتفورم با مگاپلتفورم چیست و آیا این واژه بازی ها را هم باید ادامه زمینه سازی برای حفظ انحصار تحقیرکننده فعلی دانست که با واژگان دهان پرکن می خواهد روی این حجم عظیم از ناکارآمدی را بپوشاند و یا ناشی از بی اطلاعی و بی سوادی مدیران سایپا است، اما قویا تاکید دارد که تنها را احیای صنعت خودروسازی کشور برداشتن ممنوعیت واردات و کاهش 80 درصدی تعرفه ها است و هر راهی غیر از آن به معنای ادامه وضع موجود و نابود کردن رفاه مصرف کننده ایرانی است.

بنز و بی ام و با آن سابقه و اعتبار هرگز دیده نشده است که با سرعتی که سایپا مدعی شده از تجاری سازی مگاپلتفورم! های خود رونمایی کنند و اگر شنیدید که مدیران صنعت و خودروی ایران چندی بعد مدعی شدند غول های خودروسازی جهان مشتری مگاپلتفورم آنها هستند تعجب نکنید.

پایان/

۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
کد خبر: 8654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      1 0
      این دیگه جوک سال است