داروسازان بزرگ پشت بازی بحران ساختگی کرونا

«مایکل شوسودوسکی» در کتاب تازه خود اعتقاد دارد بحران جهانی کرونا تا سال ۲۰۲۰ توطئه و دروغی بزرگ است که موجب تخریب جامعه مدنی، رکود اقتصادی، افسردگی و کودتای جهانی شد تا اندک از طریق رکود بازارها و تولید واکسن به سودهای هنگفت دست پیدا کنند.

به گزارش تحریریه، «مایکل شوسودوسکی» تحلیلگر مسائل بین المللی و منتقد سرسخت نظام سرمایه داری در کتابی را باعنوان «بحران جهانی کرونا در سال ۲۰۲۱» به ارزیابی پیامدهای جهانی این بحران پرداخته و آورده است: ما در تلاقی یکی از جدی‌ترین بحران‌های تاریخ جهان هستیم. در سراسر جهان، مردم  توسط دولت‌ها و رسانه‌های خود درباره دلیل شیوع و عواقب ویرانگر بیماری کووید ۱۹ گمراه شده‌اند. واقعیت ناگفته این است که ویروس جدید کرونا بهانه و توجیهی در راستای منافع مالی سران قدرت و سیاستمداران فاسد است تا تمام جهان را به مارپیچی از بیکاری گسترده، ورشکستگی، فقر شدید و ناامیدی برساند. بیش از ۷ میلیارد نفر در سراسر جهان به طور مستقیم یا غیرمستقیم تحت تاثیر بحران کرونا قرار دارند.

اگر به مردم اطلاع داده می‌شد و اطمینان می‌یافتند که کوید۱۹ مطابق تعریف سازمان جهانی بهداشت مشابه آنفلوانزای فصلی است، ترس از بین رفته و تعطیلی اقتصاد به طور کامل برطرف می‌شد.

اولین مرحله این بحران در خارج از چین توسط سازمان جهانی بهداشت و در تاریخ ۳۰ ژانویه ۲۰۲۰ و در زمانی اعلام شد که ۵ مورد ابتلاء در آمریکا، ۳ مورد در کانادا، ۴ مورد در فرانسه و ۴ مورد در آلمان وجود داشت. آیا این تعداد اعلام وضعیت اضطراری بهداشت عمومی در سراسر جهان را توجیه می‌کنند؟

مردم ترسیده‌اند. آنها تشویق می‌شوند آزمایش PCR را انجام دهند که دارای نقص است. جواب مثبت این آزمایش به معنای آلوده بودن یا انتقال ویروس نیست. مشخص شده که آزمایش RT-PCR درصد بالایی پاسخ مثبت کاذب تولید می‌کند. علاوه بر این، ویروس را نیز شناسایی نمی‌کند. در ژانویه ۲۰۲۰، هیچ مبنای علمی برای توجیه راه‌اندازی وضعیت اضطراری بهداشت عمومی در سراسر جهان وجود نداشت. در ماه فوریه ، بحران بیماری کرونا با سقوط عمده بازارهای مالی همراه بود. شواهدی از کلاهبرداری مالی در این تاریخ نیز وجود دارد.

در تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۲۰، سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که ۴۴ هزار و ۲۷۹ مورد ابتلا و ۱۴۴۰ فوتی بر اثر  بیماری کرونا در سراسر جهان و خارج از چین وجود دارد. (تخمین موارد تایید شده براساس آزمایش PCR).

بلافاصله پس از اعلامیه این سازمان، دستورالعمل‌های مربوط به قرنطینه به ۱۹۳ کشور عضو سازمان ملل متحد ارسال شد. دستورالعمل‌هایی که به طور بی‌سابقه‌ای تقریبا همزمان در بسیاری از کشورها اعمال شد. بر اثر این اقدامات کل بخش‌های اقتصاد جهانی بی‌ثبات شده‌اند. شرکت‌های کوچک و متوسط ​​به سمت ورشکستگی سوق داده و بیکاری و فقر بیداد می‌کند.

تاثیرات اجتماعی این اقدامات نه تنها ویرانگر است، بلکه تحت آنچه «موج دوم» توصیف می‌شود، ادامه خواهد یافت. براساس منابع سازمان ملل، قحطی حداقل در ۲۵ کشور در حال توسعه فوران کرده است. سلامت روان میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به دلیل تعطیلی، فاصله اجتماعی، از دست دادن شغل، ورشکستگی، فقر گسترده و ناامیدی تحت تاثیر قرار گرفته است. تمایل به خودکشی و اعتیاد به مواد مخدر در سراسر جهان افزایش یافته است.

دروغ‌های رسانه‌ای تصویر این ویروس قاتل را که در ابتدا به بی‌ثبات کردن تجارت ایالات متحده و چین و ایجاد اختلال در سفرهای هوایی انجامید، بزرگ‌تر کرده اند. سپس در ماه فوریه این ویروس مسئول ایجاد جدی‌ترین بحران مالی در تاریخ جهان شناخته شد.

به این ترتیب، پروژه ترس دنبال شد و مردم به این باور رسیدند که واکسن کرونا که توسط دولت‌های آنها حمایت مالی می‌شود، راه حل نهایی است و پس از واکسیناسیون کل جمعیت کره زمین روند عادی زندگی را دنبال خواهند کرد.

چگونه ممکن است تولید واکسن ویروس که در شرایط عادی سال‌ها به طول می‌انجامد، در اوایل نوامبر سال ۲۰۲۰ به سرعت آغاز شود؟ سوال بعدی اینکه چرا ما به واکسن کووید ۱۹ احتیاج داریم در حالی که سازمان جهانی بهداشت و مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده (CDC) بدون شک تایید کرده‌اند که این بیماری شبیه آنفلوانزای فصلی است.

طرح تولید واکسن سود محور است. دولت‌های فاسدی که منافع «بیگ فارما» {یا تئوری بزرگ توطئه در صنعت داروسازی} را تامین می‌کنند، در پشت صحنه این طرح حضور دارند. دولت ایالات متحده قبلا ۱۰۰ میلیون دوز را در ماه ژوئیه سفارش داده و اتحادیه اروپا قرار است ۳۰۰ میلیون دوز خریداری کند.

این پول بزرگ برای شرکت های بزرگ داروسازی است، بازپرداخت سخاوتمندانه‌ای به سیاستمداران فاسد از جیب پرداخت کنندگان مالیات یا همان مردم.

پایان/

۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۷
کد خبر: 8790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =