سومین نوسان بیت کوین در محدوده 60 هزار دلار/آیا ریزش بیت کوین نزدیک است؟ + نمودار

با عبور قیمت بیت کوین از 57 هزار دلار، بار دیگر انتظارها برای کاهشی شدن روند ارزهای دیجیتال افزایش یافته است.

به گزارش تحریریه، در طی ماه اخیر این سومین بار است که بیت کوین در آستانه 60 هزار دلاری شدن قرار گرفته است. نکته جالب توجه اینکه هیچ فکت موجهی برای عبور از این سقف وجود نداشته و احتمالا روند نوسانی بیتکوین در کانال 50 تا 60 هزار واحدی ادامه داشته باشد.

بر این اساس، با عبور قیمت بیت کوین از 57 هزار دلار، بار دیگر انتظارها برای کاهشی شدن روند ارزهای دیجیتال و کاهش قیمت ناشی از شروع عرضه ها در مقاومت 60 هزار دلاریفگ افزایش یافته است.

گفتنی است، شک و تردیدها بین معامله گران بر سر آینده قیمت ارزهای دیجیتال بالا گرفته است. به گفته کارشناسان، تردید نسبت به واکنش احتمالی  دولت  ها و بانک های مرکزی به عبور ارزش بازار ارزهای دیجیتالی از دو تریلیون دلار، کاهش سرعت ورود شرکت های بزرگ به بازار و خارج کردن سودهای کوتاه مدت به منظور نوسان گیری توسط بخشی از معامله گران می تواند از جمله دلایلی باشد که رالی صعودی بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتالی را با موانعی همراه کند. با بالا گرفتن تب  خرید و فروش  ارزهای دیجیتالی، نهادهای ناظر به دنبال دسترسی به اطلاعات کاربران هستند. در کانادا، دادگاه فدرال با رای به نفع آژانس درآمدی کانادا، صرافی ارزهای دیجیتالی کوین اسکوئر را مکلف کرد تا اطلاعات هویتی و تراکنشی مشتریان خود با حجم تراکنش های بالا را در اختیار این نهاد قرار دهد. جی ام پی سکیوریتیز تخمین زده است ۱.۵ تریلیون دلار  سرمایه  جدید، امسال می تواند وارد بازار رمزارزها شود.

پایان/

۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
کد خبر: 9137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =